Skip to main content

Heyy

Als ik in bed lig, hoor ik vaak het gezoem van muggen en ik weet ook dat er een mug op mijn kamer zit. Maar weet niet zo goed wat ik kan doen. Als ik de mug zie of hoor dichtbij dan ga ik om me heen slaan om te zorgen dat hij niet te dichtbij komt. Hebben jullie tips?? 

 

Groetjes💕💕

ga open en blood liggen (wel met ondergoed aan aleen deken van je af)

wacht tot hij wil gaan prikken en sla hem dan dood (niet te hard want dan doe je jezelf pijn)\

:sweat_smile:  heb je nog tips voor mij om te slapen alvast bedankt


hopelijk heb je er wat aan


Heyy

Ja, zeker hoor💕

ik slaap soms ook wel slecht. Meestal zet ik dan mijn radio aan. Daar kan ik dan op instellen hoelang hij nog door moet gaan. Of je kan bijv. een podcast luisteren op je telefoon als je dat fijn vind. 

Tnxx voor het idee!!

Ik hoop dat je er wat aan hebt

greetss!!

 


geen probleem thnks nog voor de tip ga die zometeen proberen

:smiley:


Je kan jezelf insprayen met anti-muggen-spul. Vooral met deet werkt het best goed. Verder zijn muggen nu eenmaal heel vervelend maar kan je ze helaas niet echt ontwijken. Probeer ramen en deuren zo veel mogelijk dicht te houden en anders met een hor ervoor om insecten en muggen tegen te houden. Mocht je ze wel open willen zetten zonder hor, doe dan in ieder geval het licht uit. Succes!


Hey Maccie_is.lekker

 

Je kan nooit 100% van muggen afkomen, maar je kan veel doen om muggen te vermeiden. Je kan jezelf s’nachts insmeren met anti-muggenspray zoals met deet. Ook is het handig om je deuren en ramen zoveel mogelijk dicht te houden. Je kan ook horren voor je deur en raam hangen en een klamboe boven je bed. Als je s’nachts echt word getreiterd door muggen kan je ook altijd oordopjes in doen voor de nacht zodat je muggen in ieder geval minder hoort.

 

Groetjes van mij!


Reageer