Skip to main content
Vraag

ik ben bang dat ik weer ben begonnen aan sh.

• March 5, 2025
  • 6 reacties
  • 125 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Hoi, ik ben zeepsopje, 

Vandaag tijdens science had ik een beetje kriebel, aan mijn polsen, dus ik ging krabben, toen de jeuk weg ging, ging ik gewoon door met krabben, ik vond het wel lekker. En toen deed ik hetzelfde bij de andere pols en mijn rechter middelvinger. Iedergeval het kwam niet door zelfhaat, zoals de afgelopen jaar heel erg mee strukkelde. Misschien komt het door dat ik veel heimwee heb, ik ga morgen niet doen, anders krijg ik weer nog meer littekens. Maar ik ben wel bang, dat ik het weer aan het doen.

Liefs zeepsopje

6 reacties

armydreamerss
Forum|alt.badge.img+4

Hoi lieve zeesopje,

Helaas kan ik je niet helpen, maar zelf bid ik altijd (ik ben christelijk) dat helpt mij echt.

Je kan met vrienden chatten.

Muziek.

Youtube.

Kindertelefoon.

Verder weet ik niets duss

Veel succes ik ben er voor je!!

-armydreamerss

• March 5, 2025

Hoi Zeepsopje. Heb jij hulp deskunndige hiervoor? Zoniet zoek het alsjebieft. Je bent het waard!!!

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • March 6, 2025

Nee, dat niet, wil ik eigenlijk niet meer. In Nederland had ik dat wel, maar nu hoeft dat niet.

Karin_
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • March 6, 2025

We begrijpen dat je momenteel in een lastige periode zit.

Je kan altijd even bellen of chatten met de Kindertelefoon: elke dag van 11:00-21:00 uur, gratis en anoniem: 0800-0432.

Karin, De Kindertelefoon

Forum|alt.badge.img+6
  • Topic-opener
  • Vaak actief
  • March 7, 2025

@Karin_ 

Dat lukt vaak niet.

Onnodige quotes verwijderd door De Kindertelefoon.

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hii ​@Zeepsopje ,

Kun je misschien een vriendin opbellen of een brief schrijven? Het is echt een nare situatie en je verdient echt hulp, dat ben je gewoon waard. 

Veel liefs en sterkte ♥️