Skip to main content

ik kan veel hebben: verhalen over hoe mensen misbruikt worden, zelfmoord, noem maar op. Ik vind dit soort verhalen van mensen  interessant. ik had laaste via een anoniem acc op insta een dm over een meisje dat veel heeft meegemaakt, onder andere dat ze is misbruikt. Ik vroeg haar of ze preciezer kon zijn, wou ze niet, wat ik wel snap hoor.

ook snijdt ze zichzelf, ik vroeg haar hoe vaak en hoe erg dat was en vroeg om een foto ervan. wou ze niet, wat ik wel snap. ik had gezegd, voordat ze me alles vertelde, dat is miss als n psychopaat zou klinken maar dat ik geen psychopaat was. uiteindelijk zei ze zelf dat ik best klonk als een psychopaat.

zelf heb ik geen haat voor deze mensen, maar zelf zie ik ze als gevoelloos ofz. ik kan extreem gevoelig zijn voor woorden die mensen tegen me zeggen.

iemand , help me, alsjeblieft

 

ps. ook word ik emo genoemd, ik verf men haar best vaak, omdat ik het leuk vind, ook ben ik depressief geweest. ik draag kleding van de stijl e-girls: wijde broeken, strak truitje met t-shirt overheen

wat ik heb begrepen is dat iemand tegen je aan het venten was, en omdat je uit nieuwsgierigheid vroeg om fotos van haar sh wonden en meer verdieping in haar verhaal (neem ik aan gewoon uit interesse en omdat je het zielig vond) noemde ze je een psychopaat. de letterlijke definitie van een psychopaat is: iemand met een antisociale persoonlijkheidsstoornis. de symptomen hiervan zijn:

  • Je vindt het moeilijk om je aan regels te houden.
  • Je kunt je slecht inleven in anderen.
  • Je bent erg impulsief.
  • Je liegt veel.
  • Je kent geen gevoelens van spijt.
  • Je bent vaak agressief.
  • Je bent roekeloos en onverschillig.
  • Je neemt niet of nauwelijks verantwoordelijkheid voor zaken in je leven.

    Als jij hiervan last hebt, kun je met een psycholoog gaan praten om te kijken of je last hebt van deze stoornis. Anders ben je per defintie geen psychopaat, en als ik jouw kant van het verhaal hoor kom je ook helemaal niet zo over. geen zorgen over maken dus.

    OVer de mensen die je emo noemen, niks van aantrekken. ik zie er zelf ook alternatiever uit dan de gemiddelde mens (geverfd haar, donkere kleding etc) en ik word ook vaak uitgescholden voor emo. ik vind het eigenlijk een compliment, en het belangrijkste is dat jij gelukkig bent. hopelijk heb ik je geholpen!

    -miaomiao

Nee je bent dat niet je bent een sadist ofz 


Reageer