Skip to main content

ik ben altijd de gene die slecht word behandeld

• October 16, 2025
  • 3 reacties
  • 36 Bekeken

Nevadatjee
Forum|alt.badge.img+4

hi

ik heb het leuk op school enzo maar mentaal is het toch nie zo goed ik heb een ruzie met een vriendin omdat ze tegen me loog en achter mn rug dingen deed dat helemaal niet fijn waren. 

ook op school loopt het erg moeilijk ik heb moeite om met school mee te graken het word allemaal te veel mn punten worden slechter en mn ouders worden boos op me maar ik heb een broer die dyslexie  heeft en mn mama geeft hem wel aandacht en zit tot laat in de avond met hem te studeren  hem helpen met presentaties maar ik besta niet nooit vraagt ze een keer van kan ik jouw een keer helpen of lukt het wel nee ze word direct boos op me en straft me met mn gsm en al die dingen af te pakken ik ben altijd gwn het kindje die ier leeft die niets kan ik word ook autist en nutteloos genoemt door mn papa ma ik doe echt mijn best  echt het is gewoon zo moeilijk en ik graak gewoon niet mee met de leerstof ik vergeet veel dingen  en alles is mijn schuld ik weet gewoon niet meer wat ik moet doen 

bedankt als je mn hele bericht hebt gelezen

3 reacties

UwUh44tmez3lf
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • October 16, 2025

ik snap voledig dat dit suckt. Vriendinnen sucken meestal ik raad je aan dat je nieuwe zoekt mijn “vriendin” noemt mij een rare domme teef  :^ . maar ik wil gewoon zeggen ; je kan dit je kan hier doorgaan je bent srerker dan je denkt .je kan ook hulp vragen voor je werk aan andere vrienden :D

Boterbloempjee
Forum|alt.badge.img+10

Hi ​@Nevadatjee ,

Jeetje wat rot allemaal zeg 😔♥️ kun je het misschien aangeven op school en dat je daarbij aangeeft moeite te hebben om mee te komen? Dat je ouders je zo behandelen is echt niet terecht, ze zouden er juist voor je moeten zijn en je helpen.  Ik hoop dat het snel veranderd en het snel beter gaat. ♥️

Veel liefs ♥️

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • October 17, 2025

Wat vervelend! Je doet duidelijk je best, ook al voelt het niet zo. Het is echt oneerlijk dat je ouders dat niet zien. En nee, je bent niet nutteloos! Misschien kun je met iemand op school praten die je vertrouwt. Blijf volhouden, ook al is het zwaar, want je bent sterker dan je denkt. 💪

xx liefs Wolf 🐺