Vraag

Ik ben alleen


  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik raak iedereen om mij heen kwijt ik heb bijna geen vrienden meer en iedereen haat mij het liefst wil ik er niet meer zijn ? wat moet ik doen help me ik ben hopeloos

15 reacties

Hoi

Wat naar dat je je zo alleen voelt. Dat je er het liefst niet meer wilt zijn, vind ik zorgwekkend. Goed dat je naar hier bent gekomen.

Je raakt iedereen kwijt. Weet je wat daar de oorzaak van zou kunnen zijn, of is het voor jou onduidelijk?

Je hebt bijna geen vrienden meer. Kan je met een vriend(in) of vertrouwenspersoon die je hebt en waar je je fijn bij voelt, aangeven dat je bang bent hem of haar te verliezen?

Een gesprekje met de KinderTelefoon kan je helpen. Je kan anoniem je verhaal kwijt, en krijgt vast wat goede tips.

Groetjes
x
Die personen geven me aan dat ik alles fout doe dat ik alles verpest ik heb al een keer aangegoven aan een vriendin dat ik haar ni kwijt wil en ze zei dat zij mij nooit alleen ging later maar dat heeft zij toch gedaan
Misschien kun je aan die personen eerlijk vragen hoe het komt dat ze je kwijt bent en gewoon eerlijk zeggen hoe jij er over denkt. Misschien dat zij dan meer begrip voor je zullen hebben
Zij hebben geen begrip zij denken alleen maar aan hen eigen echt geloof me zij vinden da ze de beste zijn en zij moeten alles goed hebben en ze zijn nooit zogezegt fout bezig en andere mensne halen ze naar beneden
Je hebt al eens de goede stap gezet om een vriendin te vertellen waar je mee zat, maar zij heeft je toch in de steek gelaten. Niet fijn van haar. Is het een mogelijkheid weer contact met haar te zoeken? Is er iemand anders waarmee je kan praten?
Er zijn sowieso dingen die jij goed doet, ook al geven anderen dat niet aan. Vervelend dat ze zo negatief doen.
Eigenlijk niet nee ik vertelde alles aan dat meisje en zij ook naar en ik weet niet mss gak wat later contact opzoeken maar nu moet het effe gekalmeert worden de situacie maar ik weet mij echt geen enkele raad meer
Je zegt dat je gekalmeerd moet worden. Ben je boos nu?

Misschien helpt het te letten op je ademhaling. Haal adem door je neus en adem uit door je mond. Herhaal dit, doe heel rustig aan.

Als je je heel wanhopig voelt en je weet het niet meer, kan je bij 113 terecht.
Maar ik ben bang om met iemand anders te spreken wie ik niet ken ik vind het tog apart om met iemand te spreken die ik niet ken ik heb vertrouwing probleem door dingen die er in mijn verleden zijn gebeurtd
Niet fijn dat je vertrouwen in het verleden gebroken is. Het voordeel van de KinderTelefoon en 113 is dat je anoniem bent, wat betekent dat ze niets doorvertellen. Ik vond het in het begin ook een enge gedachte, maar het heeft me goed geholpen.
Ja ik probeer namelijk al 3de dag met de kindertelefoon te chatten maar ze zijn elke keer maar vol
Badge +2
Annoniem245, wat vervelend dat je ons niet treft bij de kindertelefoon. Het kan zijn dat er deze weken wat minder vrijwilligers werken ivm de vakantie en de lijnen dus allemaal bezet zijn. Fijn dat je het forum hebt gevonden. Morgen van 11-20 is de kindertelefoon bereikbaar, bellen en chatten . Hopelijk spreken we je dan.
vr gr Sandra De kindertelefoon
Ja ik ga julie morgen proberen te bereiken
Als iemand die al naar der 6e school gaat anxiety heeft en ongelooflijk awkward is snap ik ej helemaal ❤️

Het hoort echt bij het leven denk ik als je altijd vrienden hebt vind je dat prima Maar zodra je gene vrienden meer hebt mis je het en als je dan weer vrienden krijgt dan snap je pas hoe balangrijk vrienden zijn en je leert echt veel van aleen zijn

Ik heb op het moment een vriendin die zelf 20 vriendinnen heeft (we hebben allebij een privé insta zij 20 volgers aleen vrienden in 4 een is mijn moeder een mijn zus een zij en een haar zus) zij zelf is ook hele perfectionistisch (ik ook maar minder erg) en corrigeert mij op ales maar ik neem het gewoon niet sirieus meer en lag er maar om dan lacht zij ook en houd je de band een beetje gezellig I plaats van aleen verbeteringen zeg maar. Omdat zij zoveel vriendinen heeft voelt het voor mij vaak alsof ze mij als rezerve gebruikt als niemand anders kan en ik heb dit met haar besproken en ze zij dat ze mij juist vaak als eerst vraagt (ik weet nogsteeds niet of ik dat geloof we doen echt nooit iets samen naast dingen die we als kind al deeden in de straat) maar het vile de wel beeter toen ik dat hat verteld

Kwa school: je bent er echt voor je zelf (het is natuurlijk leuker met vrienden) maar zie het als een challenge die je even moet doorstaan tot je kan gaan doen wat je echt wilt.

Zelfs mijn vriendin met 20 vrienden zecht vaak tegen mij dat ze zich soms aleen voelt en alsof sommige vaan heer vrienden haar negeeren en zij er achteraan moet als een snel trein dus iedereen voelt zich wel eens zo maar als je helemaal aleen bent is het moelijker ik hat het ook hele moelijk ene tijdje terug (ik denk net als jij nu) en het gaat nu beter omdat mijn hele mindset is veranderd ik heb nu zoiets van ik ga aleen naar school zadat ik naar het mbo kan en eindelijk over mijn passie paardrijden kan leeren (wat is jou passie)

Ik wou er soms ook niet meer zijn maar dan bedoelde ik niet op de wereld maar op school wand er Ijn genoeg dingen die ik leuk vind naast school en daar ben ik erg dankbaar voor toen ik mijn mindset bewust ging veranderen veranderde ik die gedachten als eerst ik maakte: ik wil hier niet meer zijn. Naar:ik wil ergens anders naar toe. Bv manege of thuis opa en oma zoiets en dan maak je meteen een doel om dat te gaan doen en kom je je huis uit en word je minder snel (of vermindert) depressief.

Als het eff niet gaat en je wilt met iemand praaten ben ik en een heleboel andere hier voor jou❤️❤️❤️

Suc6❤️
Ik vind het een inspirirende verhaal jij hebt me gemotiveerd ik ben erg blij dat je hebt gereageerd op mijn vraag dankjewel en trouwen mijn passie is zingen ❤️❤️❤️❤️❤️

Reageer