ik ben 17 en heb veel geld alleen vertrouw ik nu geen meiden meer

  • 30 August 2019
  • 3 reacties
  • 120 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik ben 17 en heb veel geld alleen vertrouw ik nu geen meiden meer omdat er 1 was die uit was op mijn geld
en nu vertrouw ik niemand meer ik weet niet hoe ik van dit gevoel of moet komen. als iemand me kan helpen met dit probleem pls help!

3 reacties

hey

ik denk dat het handig is dat je niet te koop moet lopen met dat je veel geld hebt. en probeer nieuwe meisjes te leren kennen die niet weten van je geld.
als me gewoon voorzichtig om gaat met geld komt het wel goed hoor.

groetjes
blue
Hoi

Wat jammer dat een meisje in het verleden op je geld uit was. Zoals Blue zei, lijkt het me nuttig om bescheiden om te gaan met je bezittingen. Verder kan je, naarmate je een meisje beter leert kennen, aanvoelen of ze oprecht met je is. Er zijn zeker personen te vinden die je weten te appreciëren voor de persoon die je bent 🙂

Groetjes
Kenshin
Hoi zoute snaak!
Dat lijkt me echt een super naar gevoel zeg! Ze was uit op jou geld. Natuurlijk logisch dat het iets met jou doet en dat je dat niet fijn vind. Is het uitgepraat met het meisje en weet je om welke reden zei dat deed. Anders kun je misschien een keer met haar praten en haar vertellen wat het met jou doet. Misschien helpt jou dit om weer met een schone lei te beginnnen als je de reden weet.
Liefs!❤

Reageer