Hoi, ik heb een vraagje ik ben 12 jaar oud ben 1.45 en weeg 25 kg . Ik denk niet dat dit goed is , ik vermijd zo veel mogelijk om te eten , op school gooi ik mijn eten weg. Weet iemand wat ik moet doen??? Reageer dan A.U.B op dit bericht
liefs
Hoi, ik heb een vraagje ik ben 12 jaar oud ben 1.45 en weeg 25 kg . Ik denk niet dat dit goed is , ik vermijd zo veel mogelijk om te eten , op school gooi ik mijn eten weg. Weet iemand wat ik moet doen??? Reageer dan A.U.B op dit bericht
liefs
Heyy,
Dat is idd een erg laag gewicht en het is natuurlijk niet goed dat je niet eet erg lastig dat je daar zo mee struggled.
Het lijkt me goed dat je hulp gaat zoeken voor je eetprobleem. Durf je er misschien met je ouders over te praten of met iemand anders die jij vertrouwd? Het lijkt me echt het beste om hulp te zoeken namelijk wat dat kan je wel gebruiken en je verdient ook echt hulp hiermee!
Als je het lastig vindt om hulp te zoeken kan je ook altijd een keer met de kindertelefoon bellen of chatten voor hulp de mensen daar kunnen je denk ik ook goed verder helpen. Je kan ook eens kijken op de site https://www.proud2bme.nl/.
Sterkte!
Liefs, ItsJustMe <3
Je kan hier je BMI meten: https://www.voedingscentrum.nl/nl/bmi-meter
maar je hebt een hele ongezonde BMI, je moet echt meer proberen te eten.
Heb je problemen met eten? (moet je overgeven misch of lukt het gewoon niet om iets door te sliken?) of denk je gewoon dat je gezonder wil zijn, want het is niet meer gezond.
Probeer elke dag steeds meer te eten en begin met wat kleins elke dag, probeer niet jezelf te forceren maar ga rustig elke dag wat meer eten, begin met een appel per dag mischien (hangt er natuurlijk af van hoe weinig je eet, maar je snapt wat ik bedoel), maar je hebt wel echt energie nodig voor de rest van de dag.
Wat eet je eigenlijk in de avond?, merken je ouders niet dat je avond eten overslaat?
veel suc6, en zorg ervoor dat je gezond blijft eten.
Groetjes sinasappel_broodje
Zoek hier alsjeblieft hulp voor!
Dit kan doorslagen in anorexia en dat is echt geen pretje geloof me. (Heb zelf anorexia)
Probeer inderdaad elke dag iets meer te eten. Stel je vind het heel moeilijk om op iets te kauwen en hebt liever iets dat je gewoon kan opdrinken bestaat er zoiets als medische bijvoeding, frebusin of fortimel zijn de merken dat ik heb genomen. Dat is een klein drankje dat je helpt om beetje per beetje aan te komen x
Liefs
Anoniem789
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.