Vraag

iets vervelends op school over een jongen

  • 22 October 2019
  • 3 reacties
  • 92 Bekeken

Badge

hallo allemaal ik ben een meisje van 13 jaar en hoop dat jullie mij allemaal kunnen accepteren dit afgelopen schooljaar zat ik in groep acht (ben 1 keer blijven zitten) ik werd toen verliefd op een jongen uit groep acht wel de anderen groep acht ik vertelde dat dus aan een paar vriendinnen en mijn bff (Een meisje) en aan mijn anderen twee bff’s (twee jongens) een week later was het dat ik hoorden dat een niet zo aardige jongen uit mijn klas er achter was gekomen vanaf dat moment lekte het helemaal uit onderden bovenbouw wel (5tm8) ik was bang dat hij er achter zou komen dat was alleen ook zo omdat een anderen jongen uit die anderen groep acht iets over ons voetbalveld schreeuwden hij schreeuwden ………..is op……….    dat vind ik niet leuk en erg kinderachtig het is natuurlijk een paar weken geleden maar nog steeds ben ik zenuwachtig als ik hem tegenkom op school ik ben ook niet meer verliefd op hem maar zit er nog wel mee omdat ik graag wou weten wie het die niet zo aardigen jongen uit mijn klas wie Het hem verteld had iemand nog tips 

 

 

                                                     Xxx anoniepje privé


3 reacties

Hi,

Ik denk dat je het nu beter zelf aan hem kan vertellen voordat straks iemand anders het op een misschien wel verkeerde manier doet. Vraag of hij erover heeft gehoord en leg het hem gewoon uit.

You go gurl! Veel succes!

 

Xx simonesz

Verliefd zijn is natuurlijk en wees trots erop. Laat ze en denk ik heb tenminste een lief 😛. Ik ben een trans meisje en en mij pestte ze ook tot op een dag dag ik mijn vriendinnetje kuste was het van  😲 wat zo'n knap ding met een transseksueel maar dan voel ik me op dat moment het sterkst. 

Hoi

 

Wat jammer dat iets wat jij aan je vrienden toevertrouwd had, de ronde doet op school. Ik kan me voorstellen dat je graag zou weten wie het een en ander doorverteld heeft. Denk je dat je dit met je vrienden zou kunnen bespreken?

 

Op schoolpleinen en voetbalvelden worden wel vaker dingen geschreeuwd als ‘persoon X is verliefd op persoon Y’. Vaak kijken weinigen daar nog van op. Heb je het gevoel dat er regelmatig gesproken wordt over jouw gevoelens voor deze jongen?

 

Zoals Simonesz voorstelde, zou je dit incident kunnen zien als een kans om je gevoelens te bekennen. Wie weet voelt deze jongen hetzelfde voor jou, en volgt daar vroeg of laat wat moois uit. Duidelijkheid hier rond lijkt me in ieder geval geruststellender dan het constante getwijfel waar je momenteel mee zit. 

 

Groetjes

Kenshin

Reageer