hallo allemaal ik ben een meisje van 13 jaar en hoop dat jullie mij allemaal kunnen accepteren dit afgelopen schooljaar zat ik in groep acht (ben 1 keer blijven zitten) ik werd toen verliefd op een jongen uit groep acht wel de anderen groep acht ik vertelde dat dus aan een paar vriendinnen en mijn bff (Een meisje) en aan mijn anderen twee bff’s (twee jongens) een week later was het dat ik hoorden dat een niet zo aardige jongen uit mijn klas er achter was gekomen vanaf dat moment lekte het helemaal uit onderden bovenbouw wel (5tm8) ik was bang dat hij er achter zou komen dat was alleen ook zo omdat een anderen jongen uit die anderen groep acht iets over ons voetbalveld schreeuwden hij schreeuwden ………..is op………. dat vind ik niet leuk en erg kinderachtig het is natuurlijk een paar weken geleden maar nog steeds ben ik zenuwachtig als ik hem tegenkom op school ik ben ook niet meer verliefd op hem maar zit er nog wel mee omdat ik graag wou weten wie het die niet zo aardigen jongen uit mijn klas wie Het hem verteld had iemand nog tips
Xxx anoniepje privé