Hoi!! Ik geef alsvast een waarschuwing, dit bericht gaat over zelfbeschadiging!
Ik dacht dat het juist wat beter ging. Vandaag was ik alleen thuis. Ik was beneden wiskunde aan het maken. Toen kwam opeens die drang naar boven en ik heb mezelf toen pijn gedaan. Maar toch was het niet genoeg en ik raakte een beetje in paniek.. Het was heel eng en ik was ook een beetje aan het huilen. Ik ga geen details vertellen hoor maar ja heb uiteindelijk 3 sneeen gemaakt. Het bloedde niet en dat vond ik wel een beetje raar. Iets later begon het wel op te zwollen en het is best groot. Het ziet er uit alsof heb littekens zijn. Ik heb er ook meteen litteken crème opgesmeerd. Ik hoop echt dat ze weg gaan!! Het doet ook best veel pijn. Ik vind het echt erg dat ik het heb gedaan en had het eigenlijk ook niet verwacht. Ik ben echt in de war maar ik wil het echt niet (!!!) tegen iemand zeggen!!! Kut ik weet echt niet wat ik moet doen.
Tekst aangepast door de KT vanwege regel 6: Plaats geen illegale, schadelijke, triggerende en/of choquerende (seksuele) inhoud of links op het forum.
Hiermee bedoelen we bijvoorbeeld:
- Het geven van of vragen om tips bij bijvoorbeeld, anorexia, illegale activiteiten of zelfbeschadiging is niet toegestaan.