Skip to main content

heyy ik had vroeger een beste vriendin (zij was al ontmaagd) ik voelde me onzeker door haar en heb gezegd dat ik ook ontmaagd was.. toen kregen we ruzie en heeft ze het aan iedereen verteld nu telkens als ik er aan denk krijg ik zo slecht gevoel ik wil het vergeten maar hoe en hoe ga ik er mee om..

hmm dat is inderdaad lastig,

eerst wil ik wat vragen  zodat het misschien wat makkelijker wordt om je tips te geven

dus ben je nog steeds bevriend met haar?

en was je ook echt ontmaagd?

ik denk misschien dat het helpt om met een psycholoog te spreken  maar ik zou er eerst goed over nadenken of je dat echt wilt 

ik hoop dat je antwoord dan kan ik waarschijnlijk betere tips geven

heyy nee nog nooit ontmaagd ik zij het meer omdat ik me onzeker door haar voelde.. en ik ben bang het tegen mijn psycholoog te vertellen

bedankt alvast voor je antwoord<3

heyy ik had vroeger een beste vriendin (zij was al ontmaagd) ik voelde me onzeker door haar en heb gezegd dat ik ook ontmaagd was.. toen kregen we ruzie en heeft ze het aan iedereen verteld nu telkens als ik er aan denk krijg ik zo slecht gevoel ik wil het vergeten maar hoe en hoe ga ik er mee om..

heyy nee nog nooit ontmaagd ik zij het meer omdat ik me onzeker door haar voelde.. en ik ben bang het tegen mijn psycholoog te vertellen

bedankt alvast voor je antwoord<3

dus als ik het begrijp heb je al een psycholoog

maar ga je nog met haar om??
ik denk dat als je er nu nog steeds erg mee zit dat het misschien een idee is om als je een goede band met je vader of moeder hebt het tegen een van hun te vertellen misschien je oma een andere vriendin maar je hoeft ook niet per se te zeggen dat het over ontmaagd te zijn gaat je kunt bijvoorbeeld ook zeggen dat je met iemand hebt gezoend ofzo als je dat makkelijker vind

je hebt ook nog de dokter dokterassistentes psychologen mentor of en andere leraar vertrouwenspersoon op school genoeg mogelijkeheden

ik denk dat dat misschien de beste oplossing is voor wat ik er nu van weet ik kan nog beter een tip geven als je ook de andere vraag beantwoord

dus als ik het begrijp heb je al een psycholoog

maar ga je nog met haar om??
ik denk dat als je er nu nog steeds erg mee zit dat het misschien een idee is om als je een goede band met je vader of moeder hebt het tegen een van hun te vertellen misschien je oma een andere vriendin maar je hoeft ook niet per se te zeggen dat het over ontmaagd te zijn gaat je kunt bijvoorbeeld ook zeggen dat je met iemand hebt gezoend ofzo als je dat makkelijker vind

je hebt ook nog de dokter dokterassistentes psychologen mentor of en andere leraar vertrouwenspersoon op school genoeg mogelijkeheden

ik denk dat dat misschien de beste oplossing is voor wat ik er nu van weet ik kan nog beter een tip geven als je ook de andere vraag beantwoord

heyy heyy super bedankt weer voor je antwoord alleen ik heb nog nooit gekust of sex gehad heb dat allee verteld voor stoer heid en het is al heel lang geleden maar het zit me nu weer te achter volgen omdat een vriendin vroeg ja die vriendin heeft me dit verteld ik wil er eigenlijk het liefst niet over praten heb geen contact met mijn psycholoog wegens corona en wil het zo graag achter me laten en door gaan met leven maar dat is zo moeilijk en ik zeg ook je bent een leuke meid en je kan het en wat mensen over je zeggen je bent je zelf maar dan denk ik er weer aan en heb ik weer een kut gevoel.. en over die tip die wil ik wel graag hoor <3

Reageer