Iets doms gedaan...

  • 12 February 2019
  • 1 reactie
  • 109 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hallo iedereen ik ben een hele lange tijd hier niet op geweest maar ben terug met een verhaaltje.
Ik heb 2 hele domme dingen gedaan... ik vind het niet zo dom maar ja ik voel me schuldig naar mezelf toe..
Dus ik had vorige week donderdag en vrijdag .... niet gegeten omdat ik me zo slecht voelde maar door die 2 dagen ben ik 2 kg afgevallen...en ik ben blij dat ik ben afgevallen maar niet op de reden waarop...
En nu denk ik dat het echt helpt om niet te eten en ik weet dat die gedachten fout zijn maar ja vanaf vandaag ga ik niet meer eten of gewoon echt heel weinig eten omdat ik denk dat het werkt...
Maar dat is niet het enige domme...
Ik was 3 weken clean van het snijden...En gisteren avond begint ik een soort aanval te krijgen en ik kon mezelf gewoon niet tegen houden en ja heb gesneden niet zo diep ofzo maar nog steeds voel me best slecht dat het is gebeurt want ik had iemand beloofd om het niet te doen...
Maar vorige week zijn er niet alleen erge dingen gebeurt maar ook goede dingen...
Zoals ik heb een boyfriend vanaf zaterdag hij is super sweet en weet veel van mijn problemen...
Alleen hij weet niet dat ik gisteren heb gesneden en ik denk wel dat ik het ga zeggen want ik wil het gewoon iemand zeggen en hem vertrouw ik echt dus ja dat ga ik nog doen vandaag maar de reden waarom ik weet niet wat ik dan moet zeggen zou hij het niet raar vinden als ik zeg ja ik kreeg een aanval en kon mezelf niet tegen houden....
Ik ben bang om hem kwijt te raken...
Hij is gewoon te goed voor me...
Oh er is nog meer gebeurt vorige week maar dat zijn allemaal slechte dingen...
Zoals dat ik terug soort van word gepest door maar 1 meisje...
Ehm ik heb ook niet meer zo veel contact met mijn online best friend.. en ik mis hem echt super hard ..
En ja dat was het eigenlijk...

1 reactie

Hoi

Wat naar dat je zulke gedachten hebt in verband met eten. Het lijkt me verstandig om hier met iemand over te praten. Zoals je zelf zegt, is de gedachte van niet-eten niet gezond. Heb je iemand in gedachten waarbij je terecht kan?

Je was drie weken clean van snijden, maar kreeg het even moeilijk. Hoewel het niet fijn is, is het best normaal om nu en dan te hervallen in automutilatie. Ik vermoed dat de persoon aan wie je die belofte had gemaakt, dat ook zal snappen. Voel je je begrepen door die persoon?

Kan je het pesten melden? Op die manier kunnen er maatregelen genomen worden. Verder lijkt het me goed om met je vriendje te praten. Zijn steun is vast fijn.

Groetjes
Kenshin

Reageer