iemand zit me dwars

  • 11 March 2019
  • 2 reacties
  • 77 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
ik heb een paar vriendinnen, maar er komt steeds iemand die we niet mogen erbij.
we proberen het al duidelijk te maken dat we het niet willen want xe gebruikt ons heel erg.
als het weer goed is met haar andere "populairdere" vriendinnen laat ze ons vallen.
dus we zijn er klaar mee.
wat nu/

2 reacties

Diegene gewoon negeren, laat gewoon merken dat je haar niet mag. XD
Hoi

Een meisje komt nu en dan bij jullie vriendengroepje staan, maar vertrekt als de ruzie met haar andere vriendinnen is bijgelegd. Inderdaad niet fijn dat ze alleen naar jullie toekomt wanneer het haar past. Best lastig om haar op een zachte manier duidelijk te maken dat jullie dit niet fijn vinden.

Het lijkt me verstandig om de situatie met zorg aan te pakken, en er niet bot over te gaan. Het zou naar zijn als dat meisje vervelend tegen jullie zou gaan doen. Jullie zouden dat meisje kunnen zeggen dat ze vast een aardig persoon is, maar dat jullie het simpelweg niet zo goed met haar kunnen vinden. Misschien is het handig als één iemand in jullie vriendengroep het woord neemt, en eventueel alleen met haar spreekt.

Dit is lastig om te zeggen, en dat mogen jullie gerust vermelden. Zeg er maar bij dat jullie het moeilijk vinden om te zeggen dat jullie het niet zo goed met haar kunnen vinden. De reden aangeven waarom jullie het niet zo fijn vinden dat dat meisje bij jullie komt staan, mag ook. Hopelijk leert ze daarvan.

Groetjes
Kenshin

Reageer