Vraag

Iemand tips voor mijn saaie leven?

  • 20 December 2020
  • 8 reacties
  • 148 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Deze hele corona bende, ik kan het niet meer aan. Ik voel me leeg, saai, alleen, ellendig en alsjeblieft ik heb wat adrenaline nodig. Heeft iemand tips om mij weer een beetje ALIVE te voelen. Dit hou ik niet lang meer vol, voordat ik dingen doe waar ik spijt van krijg.. dat liever niet X

 

 


8 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Ja, het probleem is dat eigelijk niks meer mag nu. Maar je kan in elk geval altijd videobellen met je vrienden en elkaar dan gekke opdrachten geven bijvoorbeeld. 

hiii 

probeer n keer te gaan wandelen in het bos ofso, misschien klinkt het nu niks maar je weet niet hoe het is zonder het geprobeerd te hebben. en als je echt adrenaline nodig hebt, ga eens grannie spelen, jemig daar krijg ik aardig wat adrenaline door. (staat in de appstore)

maar voor de rest zou je ook kunnen bellen met vrienden je kan gaan videobellen en n soort quiz doen bijvoorbeeld een kahoot. 

nou ja ik hoop dat je hier wat mee kan en dat je je snel beter voelt!

 

xx

@Anoniempjex @Karlijn m Wat een lieve reacties! Kan ik proberen! is nog niet genoeg actie naar wat ik zoek maar tysm Xxxx

Reputatie 2
Badge +1

Hoiii, misschien kan je eens afspreken met je vriendinnen en een hele avond wegblijven zonder dat je ouders het weten? Of een horror film kijken en dan in het bos gaan lopen?

Je kan ook gaan sporten. Dan heb je in ieder geval niet het idee dat je dag nutteloos was.

Badge +1

Hey,

ik had dat ook.

Tot ik gisteren in de stromende regen ging mountainbiken.

Er lag overal modder en ik ben zelfs 1 keer lang uit in de modder gevallen.

Uiteindelijk werd het heel koud en begon het nog harder te regenen.

Toen ik thuis kwam voelde ik bijna al mijn lichaamsdelen niet meer.

Maar ik voelde me wel heel levend en het mag ook want je komt bijna niemand tegen.

Ik hoop dat je er wat aan hebt.

Viooltijgertje

Badge

heyy

ik herken dit zo ergg

ga bijv afspreken of logeren met mensen

Reputatie 3
Badge +1

Het helpt om een planning te maken en leuke dingen in te plannen. Dit brengt ook wat structuur in je leven, wat vaak mij in ieder geval vaak ook helpt om me beter te voelen

Reageer