Vraag

iemand tips tegen paniekaanvallen?

  • 10 February 2024
  • 5 reacties
  • 71 Bekeken

Reputatie 5
Badge +1

Hey iedereen , k ben een paar maanden nii meer online geweest , en k merk nu dat dit wel echt heeft geholpen,  dus daarom ben k hier weer , oké k ga beginnen . K heb in de tussen tijd veel heel veel mee gemaakt me opa is overleden  , heb ruzie gekregen met een bestie van mij omdat ze loog over haar zm pogingen , k heb zelf nog zm poging gedaan jammer genoeg is het niet gelukt en ben k hier nog . En de laatste tijd krijg k weer paniekaanvallen maar dan ook echt erg krijg dan het gevoel als k stik en kan bijna nii meer ademen dan doe k meestal de 5 regels maar die helpen niet meer idk wat k nu moet doen als k hem krijg zit op de 30 / 45 minuten als k hem heb en het maakt me echt zo moe . 

 

Dus heeft iemand tips tegen paniekaanvallen? 

💙


5 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hey @Anoniempje xx ,

Wat rot:(

Heb je het al tegen een psycholoog en/of arts vertelt? Ik ben zelf soms benauwd door stress en de kinderarts zei toen dat ik daarvoor naar de fysiotherapeut kon, en ik heb er nu oefeningen voor gekregen. Misschien is er een oefening die je nog niet hebt geprobeerd.

Sterkte en ik hoop dat je geholpen kan worden! 

 

 

Reputatie 5
Badge +2

Hoi @Anoniempje xx 

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Liefs Fem (De Kindertelefoon) 

Reputatie 5
Badge +1

Hey jesse08 niemand weet dat k ze heb en dat k pogingen heb gedaan k durf dat gwn nii te vertellen dus k probeer zelf oplossingen er voor te zoeken ❤️❤️

Reputatie 7
Badge +5

Je kan het het beste toch vertellen, maar ik snap dat dat lastig is! 

Misschien kun je eerst gewoon je ouders vertellen dat je paniekaanvallen hebt, en nog niet over je zelfmoord pogingen? Misschien kan je dan naar een psycholoog, en dan kun je tegen hem/haar ook vertellen over je zelfmoordpogingen en waar je mee zit.

Reputatie 5
Badge +1

K ga proberen om het tegen mij ouders erover te hebben tysm ! 💙

Reageer