iemand die mijn vriend(in) wilt worden?

  • 9 January 2018
  • 7 reacties
  • 279 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
oke uhmm er is de laatste tijd nogal wat gaande in mijn leven dus zoek eigenlijk iemand waar ik mee zou kunnen chatten op bijvoorbeeld instagram want dat leek mij wat makkelijker
maar in ieder geval:

ik heb al bijna een jaar dat ik me heel kut voel dat leidde van snijden tot zelfmoordgedachtes. ik ben alleen nu op het punt dat ik mijn vrienden buitensluit omdat ik bang ben dat ik ze pijn doe ofzo.

(begin dit schooljaar stuurde ik diepe quotes naar mijn vrienden om hints te geven dat het niet goed ging, een vriend van mij begon zich zorgen te maken over mij en moest daardoor huilen in de klas, toen kwamen er mensen van school bij de situatie en daardoor ook mijn ouders en he i een aantal heel ongemakkelijke gesprekken met mensen gehad)

maar ik ben dus bang dat zoiets bijvoorbeeld nog eens gebeurt. ik heb het zelfs gister uitgemaakt met mijn vriendje omdat ik dacht dat ik hem pijn doe. maar ik heb nu dus niemand meer om mee te praten en weet ook gewoon niet wat ik moet doen

Dit topic is gesloten

7 reacties

Reputatie 3
Badge +4
Hallo,

Ik ben een jongen van 15 jaar. Ik heb net als jij het niet altijd even makkelijk. Ik zou daarom best met je in contact willen komen. Ik weet wel dat je geen privé gegevens mag geven dus ik weet niet hoe we dat moeten doen. Maar alsnog zou ik graag willen praten.

Groetjes
Hoi,

Zoals @kaasplank al zei is het tegen de forumregels om contactgegevens uit te wisselen. Via dit forum kun je dus geen contact zoeken met anderen.

Het is begrijpelijk dat je je vrienden zo ver mogelijk uit de buurt wilt houden van jouw problemen. Dat vooral om hen te beschermen. Je kunt het contact verbreken, maar dat betekent niet dat ze opeens niet meer om je geven. Ik denk dat je vrienden zich alleen maar meer zorgen over je gaan maken als ze zien dat je jezelf helemaal afzondert!

Ik denk dat je juist nu je vrienden nodig hebt. Ze zijn er niet alleen voor je bij de mooie momenten, echte vrienden staat altijd voor je klaar, dus ook tijdens de slechte momenten.
Misschien kun je in de pauze wanneer je ze allemaal bij elkaar hebt, de situatie beter uitleggen? Of via whatsapp als je face-to-face lastig vindt? Ik denk echt dat ze het zullen begrijpen.

Heb je verder aan anderen verteld hoe je je voelt? Is iemand van je problematiek op de hoogte? Ik denk dat het namelijk wel verstandig is iemand op de hoogte te brengen. Dan kan iemand je helpen.

Je hoeft dit niet alleen te doen! Sterker nog, er staan allemaal mensen voor je klaar! :)

Gr. Pin
K wil wel

 

 

Ik weet als geen ander hoe kut het is om niemand te hebben om tegen te praten.

De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumrege7. 

 

heyy,

hoe is het nu met je??

liefs juul

Bericht verwijderd door De Kindertelefoon vanwege overtreding forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.