Skip to main content

Hey lieve allemaal,

Ik ben sinds kort van een best langdurige intensieve behandeling in een kliniek weer helemaal thuis en ga nu ook fulltime naar school. Ik vind het nu best lastig om te weten wie ik ben op school enzo omdat ik het laatste jaar niet of nauwelijks naar school ben gegaan.  Ik ken de gewoontes enzo niet meer zo goed en het is ook nog een redelijk nieuwe school en klas om ik van 3 naar 4 havo ben.  Sommige mensen kenden ik al en ik heb al wat andere aardige mensen mogen leren kennen. Maar ik blijf me anders dan andere voelen.  Ook ben ik erg bang om weer terug te vallen naar vorig jaar in een eetstoornis of dat ik weer naar een gesloten afdeling moet. Omdat de zorg nu minder intensief is voelt het een beetje alsof het er  alleen voor mij nog is. School kost mij ontzettend veel energie en ben echt bang dat ik niet aan verwachtingen van docenten voldoe. Mijn eerste 2 toetsweken waren best wel redelijk maar nu ik naar school ga ben ik bang dat het inzakt. Ik voel me zelf nu heel somber en moe en weet niet echt wat ik moet doen. Iemand advies? Heel erg bedankt voor het lezen xxx 

Hoi @Hondje , 

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.  Hopelijk komen we er dan samen goed uit. 

 

Groetjes,

Laura van De Kindertelefoon 


Reageer