Vraag

iemand aangezien voor mijn biologische moeder

  • 11 January 2022
  • 6 reacties
  • 85 Bekeken

Reputatie 5
Badge +5

Hoi,

Ging pas geleden boodschappen doen voor pleegmama en zag iemand in de winkel die sprekend leek op mijn biologische moeder . Ben erg geschrokken en huilend naar huis gelopen .

Nu heb ik twijfels of dat mijn moeder nog leeft of ze echt dood is .  

Hoe kom je daar achter ??.


6 reacties

Reputatie 3
Badge +1

Hey, 

mom eerlijk te zijn zou ik dit persoonlijk ook niet weten. Ik weet dat je je donor terug zou moeten kunnen vinden. Maar hierover zou ik het ook niet weten om eerlijk te zijn. Wel wou ik even zeggen. Ben blij met de ouders die je nu hebt. Deze zullen altijd je “echte” ouders zijn! Ik ben wel benieuwd naar je verhaal zou je t erg vinden om dat hier te vertellen?

Reputatie 5
Badge +5

Het was juli vorig jaar  mijn moeder zal vrijdag thuis komen maar ze kwam maar niet . Heb vriendin van mama gebeld ( die nu mijn pleegmama is) .  Ze had tegen mij gezegd dat ik en jongste zusje nog even moeten wachten tot zaterdag . Maar zaterdag was ze er nog steeds niet dus weer naar vriendin gebeld en  gezegd dat ze er nog steeds niet was . Die is gelijk gekomen en hebben ons mee genomen naar haar huis . Oudste zus van pleegmama heb geprobeerd om GPS uit te lezen maar dat is niet gelukt . Zij hebben collega's gewaarschuwd om uit te kijken naar de vrachtwagen van mama .

Zaterdagavond kregen ze een telefoontje dat ze de vrachtwagen gevonden hadden maar was leeg .  Vervolgens is de politie gewaarschuwd en die kwamen . En die hebben mama dood gevonden in de trailer . Ga hier niet zeggen waaraan en. Hoe ( mag niet van dkf ) .

De weken gingen voorbij en toen hebben pleegmama en haar zus samen een huis gekocht in een andere stad en zijn we met z,n allen daarheen verhuisd .  En paar dagen geleden ging ik dus boodschappen doen voor pleegmama en toen zag ik iemand lopen in de winkel die sprekend op mijn moeder leek .  Keken elkaar nog aan en ik schrok er van .

Waarop ik huilend naar huis ben gegaan . 

Pleegmama vroeg aan me wat er was en heb het uit gelegd . Nu begin ik toch wel echt te twijfelen of dat mijn biologische moeder wel echt overleden is ??

 

Reputatie 3
Badge +1

Oh, sorry.

Dat is echt lastig. Ik weet dat je bij de gemeente gegevens op kunt vragen over de dood van iemand. Misschien kun je dit eens doen? 
 

Reputatie 5
Badge +5

Zal dit dan aan pleegmama of aan haar zus moeten vragen of ze dat willen doen omdat ik nog minderjarig bent .

Reputatie 3
Badge +1

Hey, ik zou niet weten of je hier meerderjarig voor moet zijn. Dit zou wel kunnen. Maar ze zullen je hier vast wel mee willen helpen :)

Reputatie 6
Badge +5

Hey

Het spijt me echt zo erg voor je, als ik er iets aan had kunnen doen had ik het gedaan. Ik vrees dat je wel meerderjarig moet zijn om informatie over iemands dood te verkrijgen.

Toen je moeder gevonden werd, was haar gezicht toen wel herkenbaar te zien? Als dat niet zo is, zou het technisch gezien iemand anders kunnen zijn. Deze kans is wel heel erg klein. 

Ik ga er eigenlijk vanuit dat de vrouw die je zag in de supermarkt iemand anders is. Toen je haar zag dacht je gewoon weer aan je eigen moeder en dat maakte je emotioneel. Het is ook helemaal niet raar dat je daar verdrietig om werd. Je moet toch de situatie verwerken, dat is ook lastig. 

Ik wil je heel veel sterkte wensen <3

Reageer