Skip to main content
Vraag

iedereen lijkt me wel vergeten in Nederland.

• February 10, 2025
  • 1 reactie
  • 23 Bekeken

Forum|alt.badge.img+6

Hoi, ik ben zeepsopje, ik woon nu even in een ander land. Op whatsapp lijkt het wel alsof uedereen me vergeten is. Ik miet altijd beginnen met appen, of vragen hoe het gaat. Niemand doet dat bij mij automatisch. Ik viel me zo eenzaam, hoewel ik wel vrienden heb gemaakt. Misschien overdrijf ik, maar ik voel me niet goed, kan misschien ook door te weinig slaap.

Liefs zeepsopje

1 reactie

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 4, 2025

Hey ​@Zeepsopje, wat rot dat je je zo eenzaam voelt, vooral als het lijkt alsof anderen niet uit zichzelf contact zoeken. Dat kan heel zwaar zijn, zeker als je in een nieuw land woont en nog aan het wennen bent. Misschien voelen ze zich ook een beetje onzeker of denken ze dat jij wel contact opneemt, maar jij hebt ook gewoon het recht om je gezien en gewaardeerd te voelen zonder altijd het initiatief te moeten nemen.

Het kan ook echt meehelpen om even eerlijk te zijn tegen je vrienden, dat je je soms eenzaam voelt en dat je het fijn zou vinden als zij ook eens een berichtje sturen. En ja, slaaptekort kan je ook veel zwaarder laten voelen, dus probeer ook goed voor jezelf te zorgen. Je bent niet alleen, oké?

xx liefs Wolf 🐺