iedereen is bang voor iets. jij ook?

  • 10 December 2014
  • 50 reacties
  • 1546 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Hey allemaal.
Iedereen heeft een angst. ik heb een angst dat mijn moeder weer depressieft wordt. of dat een van mijn ouders zomaar een ongeluk krijgt.
waar ben jij bang voor??

50 reacties

Misschien is dit heel raar ik ben echt doodsbang vor honden
Ik ben bang dat ik terug val in anorexia, ik krijg nu nog geen hulp maar mijn ouders weten het. Ik ben zo bang dat ik niet sterk genoeg ben en weer naar Ana ga luisteren.
Ik ben bang om alles te laten gaan, bang om de controle te verliezen.
Ik ben heel bang om de mensen waar ik van hou te verliezen.
Ik ben bang voor emoties, vrolijke en vooral sombere. Ik schakel al van jongs af aan mijn emoties uit.
Ik ben bang voor de toekomst, want je hebt er geen grip op.
Ik ben bang om mensen te vertrouwen, want dat is al zo vaak bescaamd.
Dit is een deel van mijn angsten.
succes allemaal met je angsten overwinnen.

Ik ben bang om mensen te vertrouwen, mijn vertrouwen is al zo vaak beschaamd.
Dit was een deel van mijn angsten. Het heeft bijna allemaal m
de mijne ga je waarschijnlijk zeggen wtf maar ik heb er ech traumas aan:
karbonkel van de serie ik mik loreland
Mijn broer ook, omfg hij is 19
dat mijn moeder overlijdt, dan heb ik geen ouders meer en weet ik niet waar ik terechtkom
Ik ben bang dat m'n zusje in de zelfde hel terecht komt als ik
Ik ben bang dat clean blijven me niet lukt en dat alles aan m'n ouders vertelt gaat worden
Ik ben bang dat ik over tien jaar nog leef en me nogsteeds afvraag 'wat doe ik hier'
Ik ben bang voor vanalles
 aar bang zijn heeft geen zin, tenzij je er iets mee kan berijken
Dus ach, waarom zou ik nog bang zijn
Hei, ik ben ook ergens bang voor en het klinkt echt heel stom en je gaat wss heel erg hard lachen maar ik wil het toch even delen met jullie hier
Ik ben bang om alleen in een ruimte tw zijn, zolang er iemand bij me is, is er niks aan de hand. Ik denk namelijk dat overal waar ik ben en im weet het dit klinkt heel erg stom geesten zijn. Ik ben zoo bang.! Ik heb ook als ik de trap afloop dat ik bang ben dat ik achtervolgd wordt. Soms als ik alleen in mn kamer ben krijg ik ineens kippenvel en wordt ik hel erg bang. Ook heb ik volgens mij een keer iets raars gezien in de spiegel van mijn moeders kamer. Ik ging daar heen om wat kleding uit mn kast te halen en ik deed de deur open en het licht aan en toen zag ik iets ineens weggaan in de spiegel. Ik. Heb hier nog nooit over durven praten en ik weet dat het hewl erg raar klibkt maar alsnog.
Xxx
.WannaBeLoved.
Op de basisschool was ik alleen bang voor grote honden en soms om een volwassene aan te spreken, maar ben ik nog steeds bang voor honen maar ook mijn sommige klasgenoten, gesprekken met mentoren, mijn ouders, toetsen, huiswerk, leren, digerent van een orkest, mezelf, mensen met wie ik in de pauze zit en soms een vrienin.
hey, ik heb zelf ook een hele grote angst vind ik, die ik elke dag tegen kom..

Ik ben bang voor de realiteit. Maar daarnaast ook voor slapen want dan komen de nachtmerries 😉
O schat, wie niet... Wie niet...
Ik verwacht iedereen die op dit forum zit, zelfs iedereen buiten dit forum ;)
Als iedereen de realiteit onder ogen zou zien en beter zou aanschouwen en zich eraan zou onderwerpen, zouden alle problemen
van dr wereld dan ophouden?? (Gewoon een random vraag)
Ik ben bang voor mijn gedachten.
Ik ben bang om de controle over mezelf te verliezen.
Ik ben bang voor nare gevoelens.
Ik ben bang voor herhaling van het verleden in de toekomst.
Ik heb hier al ooit op gereageerd. Maar ik wil mijn angsten graag even aanvullen:
Ik ben bang voor boze mensen
ik ben bang voor de stemmen in mn hoofd
ik ben bang voor liefde (dan heb je alleen maar kans om kapot gemaakt te worden)
Ik ben bang om de controle te verliezen over mezelf
ik ben bang om aan te komen
ik ben bang voor de mening van anderen
ik ben bang om herinneringen te verliezen
Dat is het zo ongeveer wel denk ik...
Ik verwacht iedereen die op dit forum zit, zelfs iedereen buiten dit forum ;)
Als iedereen de realiteit onder ogen zou zien en beter zou aanschouwen en zich eraan zou onderwerpen, zouden alle problemen
van dr wereld dan ophouden?? (Gewoon een random vraag)


Dat denk ik niet.
Maar ik denk wat dat er beter wat aan problemen gedaan kan worden.
Veel mensen zien ook wel de realiteit, en vinden toch hun handelen goed.

Ik ken de realiteit, eruit vluchten doe ik zelden.
MAr me eraan onderwerpen doe ik nooit.
Ik ben bang voor
 Kleine ruimtes ( claustrofobie )
 Vliegen, dat ik dan bijvoorbeeld een ongeluk krijg dat allen ik overleefde en ik al mijn familie voor mijn neus zie sterven.
 Ook houd ik niet van slapen. Want ik vind het gevoel dat im dan niks merk zo eng
Ik ben bang om weer depressief te worden. Ik ben echt opgelucht dat ik weer van mijn leven kan genieten, en dat ga ik ook volop doen, maar wat als ik weer depressief word? Alle gesprekken met de psycholoog hebben alles alleen nog maar erger gemaakt, doordat ik ging graven in dingen die ik me niet wilde herrinneren. Ik praat nog steeds met haar, maar als ik het durf ga ik het haar zeggen.
Durf
ik ben bang dat mijn moeder doodgaat, want dan is er niemand meer om voor mij en mijn zusje te zorgen

-xxx- just me
Ik ben bang dat iedereen me weer vergeet, dat ze doen alsof ik er niet meer ben. Alsof het niet uitmaakt of ik nog leef of niet. 

ook ben ik bang voor mensen in rl.
jah... k heb social anxiety op zn engels gezegd. Op internet heb ik geen problemen met mensen, maar zodra ik face 2 face sta dan klap ik dicht. :(
Ik ben bang om een terugval te krijgen qwa snijden.
Bang om dikker te worden dan ik nu al ben 😞  Ben echt een lelijk zwijn
Bang dat mn ouders me helemaal vol proppen ... (Zeggen ze dat ik te weinig eet)
Bang dat mn ouders achter de lax komen
xxxx
Ik ben bang voor best veel dingen. Ik zal er hier een paar opnoemen:

De "slechte" kant van mijn bed.
Ik weet niet hoe dit is ontstaan, maar het is al jaren zo. Als ik ga slapen wil ik nooit op mijn linker zij liggen. Dan lig ik namelijk met mijn gezicht naar de muur gericht en dan ga ik altijd over dingen zoals de dood denken. Als ik me dan omdraai zijn al die nare gedachten gelukkig weer weg. Zijn er meer mensen die dit hebben?

Vrijwel alle sociale dingen.
Ook hiervan weet ik niet hoe het is ontstaan, maar normale dingen zoals iets kopen in een winkel durf ik niet. Zo heb ik mijn fietsband al sinds weken niet laten maken. Dat durf ik gewoon niet. Zou best door mijn autisme kunnen komen. (Die fiets gebruik ik alleen om van het station naar school te fietsen)

De toekomst.
Waarschijnlijk zijn er veel mensen die hier bang voor zijn. Het is iets onbekends en je bent er vaak niet zeker over. Ik zelf weet niet wat ik later worden en hoe ik het ooit ga redden in mijn eentje. Dit is natuurlijk helemaal niet raar, want ik ben nog jong. Toch blijft het iets engs.

Natuurlijk heb ik nog meer dingen maar die zijn te vanzelfsprekend en dan wordt het ook zo'n lange lijst. Daar heeft niemand behoefte aan.
hee prismatic,

dat met dat bed, dat heb ik ook vaak. Raar is dat hè? Ik denk dan alleen niet over de dood na, maar ik ben altijd bang dat iemand mij gaat pakken ofzoiets.
en van dat winkelen. Dat is natuurlijk niet zo mooi. misschien moet je met een vriend(in) gaan. Die kan dan voor jou praten. En je leert het dan vanzelf wel.
enneeh, dat nadenken over de toekomst. Daar denken mijn grootouders zelfs nog over. maar denk vooral aan vandaag. vandaag is vandaag. Je hebt nog een hele dag om na te denken over morgen.
x
Hey,

Ik denk dat iedereen veel angsten heeft.
De mijne zijn opnieuw gepest worden, mensen die zien dat ik niet goed in mijn vel zit, de kracht verliezen om sterk te blijven enz..
hee

Ik had hier ook al.eerder op gereageerd, maar er zijn nog meer dingen waar ik bang voor ben:

-ik ben bang voor geesten ( eerder genoemd )
-voor mensen en dan met name.volwassenen of.mensen die ik niet ken.
-ik brn ook heel erg bang om nog dikker te worden
-Bang dat als ik op straat loop iemand achter me aan loopt en me ontvoerd (ik weet het echt heel.erg stom)
-spinnen
-Dit klinkt ook stom maar ik ben bang voor mn broertje.als hij boos is
-Ik ben ook echt als de dood voor presentaties/spreken in het openbaar
-Ik brn bang om mn mening te vertellen
-En ik ben bang voor liften :$

dat was het voor.nu zo'n beetje haha

Xxx

Ik weet niet waar ik bang voor ben…

Reageer