Vraag

Iedereen haat me.

  • 25 November 2018
  • 2 reacties
  • 542 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb de hele tijd ruzie met mijn vrienden op whatsapp om stomme redenen, en ze zeggen ook gewoon de hele tijd ja wie wil (mijn naam) dood, ga hulp zoeken ofzo. We hadden gepland om te meeten in de vakantie maar nu wil ik niet meer gaan. Al mijn vrienden die ik heb haten me. Letterlijk allemaal. Ik huil echt elke keer, ook op school, in de pauzes heb ik niemand om mee te praten, dus dan ga ik gewoon op de wc zitten tot de pauze voorbij is. Mijn cijfers gaan steeds meer omlaag door dit allemaal, mijn ouders gaan me echt vermoorden als ik blijf zitten. Iedereen uit m’n klas haat me, alle docenten haten me, mijn ouders haten me. Ik kan gewoon niet stoppen met huilen, ik heb letterlijk niemand. Ik fiets elke dag langs het station en een brug, ik denk dan heel vaak dat ik eraf moet springen, of voor de trein springen. Deze gedachte gaat gewoon niet weg. Misschien doe ik het wel een keer, ik ben echt helemaal klaar hier mee. Het is allemaal niet meer zo belangrijk.

Wat moet ik doen? Help me, aub. Ik kan het echt niet meer aan.

2 reacties

Badge
Hey youngbloodfalloutboy. Ik heb ongeveer hetzelfde probleem, bij jou is het vgm dat je een ruzie hebt gehad en nu iedereen aan de kant van diegene staat met wie jij ruzie hebt gehad en nu haat iedereen je.


reactie aangepast door De Kindertelefoon ivm forumregel 12: ga niet off-topic
Reputatie 3
Badge +4
Heyo,

Zou je aan je vrienden kunnen vragen waarom ze zo doen? Hoe een spiegel voor ze, laat zien wat het met je doet. Dit zijn eigenlijk duidelijk geen vrienden. Je hoeft niet te gaan meeten met ze in de vakantie he? Je kan misschien kijken hoe ze tegen je doen, maar je bent vrij om te gaan.

Je ouders zullen je niet haten. Praat met ze hierover, leg het uit.

Docenten mogen je niet haten en als ze dat wel doen kan je hiermee naar de directie en worden ze van zelf op het matje geroepen.

Zelfmoord is niet de oplossing 🙂 haha lekker cliché he 😉. Maar ff serieus... Niet doen hoor. Je kan dit! Ga naar de huisarts en vraag om hulp. Blokkeer iedereen die gemeen tegen je doen en zoek nieuwe mensen. Loop met een lach door de gangen langs je "vrienden" en praat met random mensen. Ik bedoel... Wat heb je te verliezen? Je zit al in de shit dus erger kan niet 😉 ik zeg het ooh zo makkelijk maar ik heb precies hetzelfde hoor. Nu begint mijn klas beetje normaal tegen mij te doen maar heb me zeker niet fijn gevoeld in m'n klas.

Het is het niet waard... Maak een doel en werk daaraan. Zoek professionele hulp. Doe dingen wat je leuk vind.

Je kan het! Het enige wat je hoeft te doen is... In jezelf geloven!

Reageer