Iedereen haat me

  • 31 July 2018
  • 8 reacties
  • 228 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
T is al een lange tijd geleden hier...maar ja waar moet ik beginnen..ehm ja "vrienden"waren er achter gekomen dat ik me leven gaat en snijden enz echt ik haat t woord "snijden" om te zeggen of typen maargoed ze noemen me emo en ze vragen expres allemaal in de klas of ik suïcidaal ben enz echt ik haat alles.. iedereen haat me ze schelden me uit. Ik vraag om hulp aan iedereen maar niemand wil mij helpen ik ben alleen niemand mag mij.mijn vader is zo teleurgesteld in mij hij negeert me omdat iedereen me haat en ik niks doe dan in me bed liggen..niemand mag mij?me mentor mag ik niet meer mailen en opzoeken enz want dat mag niet van school ik ben te lastig ofz?ik heb ruzie met iedereen...?niemand mag mij...ik wil niet meer leven ik wil zo graag dood ik kan niet meer.. zelfs mijn hoofd zegt de hele dag je bent lelijk,dik,raar, teleurstellend, niemand mag je,ga dood,je bent een last, of als ik naar school ga waar ik uitstap bij een treinstation loop ik langs het spoor en me hoofd zegt de hele tijd, spring, nu, spring. Ik snap eigenlijk niet wrm ik nog leef wrm pleeg ik geen zelfmoord ik heb geen functie behalve iedereen lastigvallen.ik kan niet naar de huisarts of iets want me vader word boos want hij vind dat ik me aanstel zelfs als ik om hulp vraag aan mensen doen ze het niet niemand mag mij,ik haat mezelf,ik wil gwn me moeder terug?zij is de enige waar ik van hou..

Pls help mij?

8 reacties

Ok laat mij dit ten eerste zeggen. Ik weet niet hoe oud je bent maar uitgaand van je verhaal ben je een puber-ish. Laten we zeggen 14-15 jaar. Die leeftijd is 1/7 van je levensverwachting. Er is geen enkele reden om zelfmoord te plegen. Te tweede, ik vind het jammer van je moeder maar daar moet je helaas overheen zien te komen. Ten derde, de mensen die jou uitschelden zijn overduidelijk niet de mensen bij wie je in de buurt moet zijn. Wat je vader ook zegt, als het op dit punt is gekomen, zoek hulp. Snel! Jouw vader weet dus overduidelijk niet waneer het fout zit (geloof me, ik wel). Zoek hulp en scheid je af van die haters en pestkoppen. Ook je school is heel onprofessioneel. Je kan nog altijd het suïcide prevention nl nummer opzoeken en ze bellen. Ik hoop echt dat ik je heb kunnen helpen als het klopt wat ik lees is het foute boel.
Hey,
Je kan in je eentje naar de huisarts gaan en daar vragen of je een afspraak kan maken met een arts, misschien kan je de situatie beetje uitleggen, vertellen dat je vader je niet wil laten gaan naar de huisarts en zo. Er zijn genoeg kinderen met lastige ouders en dat weten de artsen ook, dus ik denk dat ze je wel een afspraak laten hebben met een psycholoog/ huisarts. Als je aan de psycholoog/ huisarts dit verhaal vertelt, zal ze je waarschijnlijk heel goed kunnen helpen! Ze moeten een doodswens van een kind heel serieus nemen. Ik weet niet of je ouders er bij gehaald zullen worden als ze weten dat je met je vader problemen hebt, ik zelf heb daar geen ervaring mee, maar als ze wel je ouders erbij halen dan denk ik dat (tenzij je vader gevaarlijk is en je mishandeld) je dan even je daardoor heen moet worstelen. Als je 16+ bent mogen ze alleen je ouders er bij halen met jouw toestemming. Maar verder denk ik dat de psycholoog jou hier echt het beste mee kan helpen, ook met de schoolsituatie. Dus mijn advies: maak stiekem een afspraak met de huisarts!

Gr,
Kweenie
Hoi

Wat heftig wat er allemaal rond jou gebeurt. Heel vervelend dat in de klas zo'n nare opmerkingen gemaakt worden. Je hebt hulp gevraagd, wat heel verstandig was, maar niemand heeft daar positief op gereageerd. Heel dom van de mensen om je heen dat ze je niet willen helpen.

Wat slecht van school dat je je mentor niet mag mailen. School zou moeten inzien dat jij hulp nodig hebt, en een mogelijkheid tot hulp blokkeren, is helemaal niet verstandig van school.

Heel vervelend dat je omgeving je het gevoel geeft dat je hen lastigvalt. Jij mag er zijn, en valt niemand lastig. Jij hebt alle recht hier te zijn, en te leven.

Niet ok dat je vader boos wordt als je naar de huisarts gaat. Ik raad je aan toch naar de huisarts te gaan, aangezien die naar je kan luisteren, en je kan helpen.

Ook bij de KinderTelefoon en 113 geven ze om je, en willen ze er alles aan doen zodat jij je fijner voelt. Zie je het zitten de KinderTelefoon en / of 113 te contacteren? Je kan er anoniem en gratis je verhaal doen.

Heb je in huis een plekje waar je aan je moeder kan denken? Een hoekje met haar foto, een kaarsje, en een voorwerp dat typisch van haar was bijvoorbeeld? Misschien voel je daar haar aanwezigheid en steun wel, want zij zou willen dat je in leven bleef, voor de toekomst die je kan hebben. Ook al gaat het nu niet goed, kan er nog een mooie toekomst voor jou liggen.

Groetjes
x
Echt super bedankt Julie zijn echt zo lief...Julie luisteren wel❤️ ik wil echt hulp zoeken....ik durf het niet echt zo goed maar ik beloof ik ga t doen xx
Hii, hulp zoeken en praten is heel erg belangerijk in zo'n situatie.
Vergeet niet dat wij je altijd willen helpen ❤
Heyo,
Wat jou ook kan helpen is proberen je stress/gedachte te veranderen, ga iets doen dat je leuk vind zoals tekenen of hardlopen.
Of je gedachte opschrijven dat werkt ook soms, je kan ook 2 boekjes pakken met 1 negatief boekje waar je alle negatiefe dingen inschrijft en daarna kijk je er niet meer naar en in het andere boekje alle positiefe dingen ( zelfs het kleinste positiefe ding zet je erin) en als je dan weer een hopeloos gevoel krijgt ga je dat positiefe boekje even lezen

Ronald
Goed dat je hulp gaat zoeken. Ook al vind je het eng, zal je vast geholpen zijn met iemand aan je zijde.
Hey! Geweldig dat je hulp gaat zoeken. Als je je ooit weer wil gaan snijden, wees dan niet bang om een hulplijn te bellen/te appen. Hierboven zijn ze geplaatst. Heel gemeen van je klas dat ze je zo pesten, ze zouden je juist moeten helpen. Denk er maar aan dat hun zelf later een kut leven gaan krijgen, en dat het met jou goedkomt, dat weet ik zeker. Misschien is er een mogelijkheid dat je bijvoorbeeld niet meer langs het spoor loopt?

Als je nog iets kwijt wil, stuur gerust een berichtje 😉

Reageer