Vraag

idk anymore, uit de kast maar niet geaccepteerd

  • 22 November 2021
  • 3 reacties
  • 98 Bekeken

Reputatie 1
Badge

hi,

Ik ben een meisje van 13 en ben net uit de kast gekomen voor mijn moeder. Ze accepteerde me maar ze vond het hele lgbtq+ maar een ‘hype’ ze zei vroeger dachten wij daar nooit over dan was het gwn standaard dat een jongen op een meisje viel en andersom. en daardoor voelde ik me echt kut. En met alle andere dingen waar ik mee zit enzo wil ik het liefst gwn zelfmoord plegen niet zodat andere mensen van mij afzijn want hun boeien mij niet ik wil dood zijn zodat ik niet elke keer in de spiegel naar mijn lelijke hoofd hoeft te kijken en me dood ergeren aan mezelf. Ik wil gen van mezelf afzijn. 


3 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @anime_fan08 ,

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

Groetjes en sterkte,

Renske (De Kindertelefoon) 

Reputatie 2
Badge

Hey

Als je moeder er zo over denkt is dat natuurlijk super stom, maar maak je daar maar niet druk om. Het gaat erom wat jij denkt.  Wat het belangrijkste is is dat je in jezelf gelooft en dat je volhoud. Pleeg alsjeblieft geen zelfmoord want jij bent het waard om te leven! Net als iedereen.  Je bent een mooi mens en je moet trots zijn op jezelf! Als jij trots bent, ziet je moeder misschien dat het niet alleen een  ‘hype’ is maar dat jij het meent.  Als je durft help je je moeder daar een beetje mee door het te bespreken. Zeg dat je echt zeker weet dat je bij de LGBTQ+ hoort.

heel veel succes

Reputatie 6
Badge +4

hoi, bij mij ging de coming out ook niet zo goed maar het hielp om er over te praten met iemand die je wel acepteerd je weet natuurlijk niet wie dat dan is maar ik had het geluk om een hele lieve vriendin te hebben  misschien heb jij ook wel een persoon waarvan je weet dat die je acepteerd ( ken je iemand die ook bij de LGBTQ+ gemeenschap hoort?) 

heel veel suc6 en onthoud dat na een dieptepunt er ook weer een hoogtepunt komt!

Reageer