Skip to main content
Vraag

Hz ben ik nie genoeg?

Hoezo ben ik nie genoeg?

Hoezo ben ik raar?

Hoezo ben ik niemands favoriet?

Ik ben ff helemaal de weg kwijt kheb al een lange tijd een gevoel en dat is gwn negatief en niet leuk.

School is moeilijk khaal slechte cijfers me ouders worden dan echt boos als ik weer met een 3 thuis kom ik ben niet genoeg vr iedereen.

Iedereen haat mij ik probeer me best om alles goed te doen mr het lukt allemaal niet tis gwn zo lastig er zijn problemen thuis en dat geeft stress.

Ik deel dit omdat ik niks anders te doen heb en mis zijn jullie wel aardig tegen me?

Ik weet het niet mr kben dus nie genoeg vr iedereen tis gwn dat idereen me negeerd fz tis gwn echt lastig mr tzal wel weer aan mij liggen wss overdrijf ik gwn mr kwil gwn iemand die wel aardig is tegen me.

School is gwn echt een groot probleem met mij me ouders willen dat ik havo doe mr dat haal ik echt nie ik ben mentaal kapot gewoon tis echt nie meer leuk school is echt lastig de docenten die nr me schreeuwen en als ik op gesprek moet komen khad me een keer zeer gedaan nu heb ik allemaal littekens op me hand ik durf het niemand te vertellen omdat ik gwn echt op mn laagste ben.

Dus ik weet t nie is het beter als ik gwn ga?

3 reacties

Anna_KT
Forum|alt.badge.img+2
  • De Kindertelefoon
  • 92 reacties
  • 5 maart 2025

Hoi ​@Beetjedepri ,

Ik lees dat je behoorlijk in de knoop zit met jezelf. Wat naar voor je. Wat knap van je dat je dit durft te vertellen! Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren.

Ik denk uit je laatste zin te begrijpen dat je ook wel eens denkt aan zelfmoord, klopt dat? Dan kun je voor hulp of ondersteuning ook contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn, waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Hun website vind je via https://www.vlaanderen.be/organisaties/zelfmoordlijn. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Veel sterkte!

Anna (De Kindertelefoon) 

Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • 163 reacties
  • 7 maart 2025

Hoi, ik kan je misschien een tip geven, bel de Kindertelefoon om je te helpen. En je kan ook bij een club of sport gaan waar je leuke mensen ontmoet. En probeer altijd met iemand te praten over je gevoel. Je bent echt wel belangrijk en hoort er zeker bij!! 

Groetjes Tjempie xxx

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • 41 reacties
  • 9 maart 2025

Hi

Het is ZEKER niet beter als je gaat. Ik hoop dat je zo snel mogelijk weet dat je genoeg bent. Ik weet dat er heel veel druk is met ouders enz en dat het moeilijk is, maar dat betekent niet dat het jouw schuld is want dat is het niet. Ik hoop dat je iemand vindt die je goed kent die jou beter kan helpen dan ik. 

Reageer

Cookiestatement

We gebruiken cookies om je bezoekerservaring te verbeteren en om analyses te kunnen maken van het forum. Ga je akkoord, of ga je door naar het forum, dan ga je akkoord met ons cookiebeleid.

Cookie instellingen