Hoi! Ik ben over een maand 14 en ik heb nog nooit wat met een jongen gehad. Dat komt deels wss omdat ze me gewoon niet willen, maar ik zoek ze ook niet echt op, niet omdat ik heel verlegen ben, maar ik heb hyperhidrose, daardoor heb ik bij het kleinste beetje stress of opwinding al heel erge zweethanden. Daardoor raak ik nog gestresster en word het erger. Ik heb het altijd tijdens school (echt altijd ook als ik gewoon rustig aan het werk ben) en als ik na school nog met vriendinnen ben, dan ook. Alleen thuis heb ik het soms ook maar niet heel vaak. Ik weet echt niet wat ik hiertegen moet doen. Ik ben al een keer naar de huisarts gegaan die me antiperspirant gaf maar dat geeft me uitslag en het helpt amper. Ik heb het als zolang ik me kan herinneren dus ik denk niet dat het zomaar over een paar maanden weg is en totdat het weg is wil ik zeker niet iemands hand zomaar gaan vasthouden ofzo.
ik heb dus uiteindelijk 2 vragen:
Hoe moet ik van zweethanden afkomen (ga aub niet zeggen wat ik ook op Google kan vinden maar gewooon echt goede tips waar ik ook wat mee kan, ik denk dat ik in ieder geval binnenkort weer naar de dokter ga om iets anders te vragen wat wel werkt voor mij)
en mijn andere vraag is hoe moet ik een vriendje krijgen want ik weet echt niet hoe en de jongens in mijn school zijn gewoon een beetje vreemd, dus ik ga liever daarbuiten kijken alleen ik woon in een dorp en kan dus ook niet zomaar naar feestjes enzo gaan dus ja dan zou ik online jongens moeten vinden maar waar en hoe?
alvast bedankt als je dit allemaal hebt gelezen sorry dat het zo veel is en ik hoop dat iemand me kan helpen :)