Skip to main content

Heyy  , ik denk niet dat iemand dit gaat lezen maar als je het wel leest heel erg bedankt ♡.

Soms voel ik me een paar dagen of paar uur vrolijk en dan kan ik echt lachen , of ik voel me "oke" , maar soms voel ik me ook best wel down en heb ik zelfmoord gedachten en voel ik me alleen ,ook al ben ik dat niet. Maar de zm gedachten zijn er zelfs wanneer ik blij ben. Is dit normaal of moet ik hulp zoeken? (Eerst was het erger en kon ik me nooit blij voelen maar nu wisselt het dus meer af ). 

Bedankt :))

Hoi Anymous144, 
Wat ontzettend naar voor je dat je deze gedachtes hebt! Ik leef met je mee! Ik zou je aanraden om met iemand erover te praten: Een familielid, je ouders, een van je vrienden. Praten lucht heel erg op! Het is ook een goed idee om er hulp voor te zoeken: Een therapeut gaat met je onderzoeken hoe dit komt en gaat je ermee helpen. Ik heb precies hetzelfde als jij hebt, dus ik begrijp je heel erg goed. 

Ik hoop dat ik je goed geholpen heb!
Succes en groetjes van mij


Hoi Anymous144, 
Wat ontzettend naar voor je dat je deze gedachtes hebt! Ik leef met je mee! Ik zou je aanraden om met iemand erover te praten: Een familielid, je ouders, een van je vrienden. Praten lucht heel erg op! Het is ook een goed idee om er hulp voor te zoeken: Een therapeut gaat met je onderzoeken hoe dit komt en gaat je ermee helpen. Ik heb precies hetzelfde als jij hebt, dus ik begrijp je heel erg goed. 

Ik hoop dat ik je goed geholpen heb!
Succes en groetjes van mij

Dankjewel 🙂 , ja ik heb het wel gezegd tegen me vrienden maar ja hun hebben het zelf ook dusss, zou ik het aan mijn mentor kunnen vertellen zonder dat hij het aan mijn ouders verteld ? Ik hoop dat het met jou ook snel beter gaat <33

(Een therapeut daarbij was de wachtlijst 22 weken ...)

Groetjess


heee!

ik zou je zeker https://113.nl aanraden! Dit zijn hoogopgeleide mensen die jaren cursissen en psygologie hebben gestudeerd! Zij kunnen je heel erg goed helpen. Weet dat als je gedachtens wisselend zijn dat je echt spijt kan krijgen. je staat nooit alleen! praat erover met je goede vriend(in) 

 

sterkte en ik hoop dat het beter wordt! Groetjess!!

-anoniempje194-


Reageer