hi, ik ben een meisje van 14.
ik heb een tijdje mezelf gesneden en daarna even strakke elastiekjes gedragen. maar ik had gister een soort depressie aanval waardoor ik mij gister in eens heel veel had gesneden. die sneetjes waren nog niet helemaal genezen. maar ik had vandaag gym en we dragen daarbij T-shirts. als ik die draag zijn de littekens en sneetjes erg goed zichtbaar. ik leg er dus vaak mijn hand overheen. maar mijn hand zweette dit keer en omdat mijn sneetjes nog niet dicht waren brandde dat. ik had daar niet op gerekend waardoor er een kleine auw kwam. mijn vriendin merkte dat op en vroeg wat er was. zo stom als ik was zei ik dat er niks was. we hadden toen een warming up van gym en toen moest ik stoppen omdat ik last had van hart kloppingen. dat had ik al aan een andere vriendin uitgelegd en ook aan jullie in een ander topic. ik had het dus ook aan die vriendin uitgelegd die dus al eerder vroeg of er wat aan de hand was. en de rest van de les ging ze een beetje van dat ik rustig aan moest doen. daardoor dacht ik wel dat ik haar kon vertrouwen. ze had niet echt een mening over die hartkloppingen en wou me er mee helpen. ik denk dat ik haar ook kan vertrouwen met het feit dat ik aan sh doe. ik heb nu dus sterretjes op mijn littekens getekend in de hoop dat ze het merkt en er over doorvraagt. zelf durf ik er niet over te beginnen en ik heb nu al duizenden twijfels over of ik niet beter die sterretjes eraf kan halen.
ik ben ook bang dat mijn gymdocent of een andere docent het opmerkt.
wat denken jullie, is het verstandig om dit te doen (niet aan denken dat inkt slecht is voor de huid)