Vraag

hulp zoeken?


Badge

hoi iedereen die dit leest

 

ik weet niet echt waar te begginen..

Ik denk maar toen ik hoorde dat mijn vriendin zichzelf toch has gesneden terwijl ze had belooft dat niet te doen.. Ik besloot toen mezelf te snijden omdat ze de belofte had gebroken.. sinsdien (vanaf de kerst vakantie) snijd ik me zelf in ieder geval om de 2 weken moet ik hiervoor hulp zoeken?


5 reacties

Badge +1

hoi iedereen die dit leest

 

ik weet niet echt waar te begginen..

Ik denk maar toen ik hoorde dat mijn vriendin zichzelf toch has gesneden terwijl ze had belooft dat niet te doen.. Ik besloot toen mezelf te snijden omdat ze de belofte had gebroken.. sinsdien (vanaf de kerst vakantie) snijd ik me zelf in ieder geval om de 2 weken moet ik hiervoor hulp zoeken?

Waarom zeg je dit in sexualiteit 

Badge

Omdat ik gewoon niet weet hoe ik dit moest schrijven @Jongenvan13 

Reputatie 4
Badge +3

hoi iedereen die dit leest

 

ik weet niet echt waar te begginen..

Ik denk maar toen ik hoorde dat mijn vriendin zichzelf toch has gesneden terwijl ze had belooft dat niet te doen.. Ik besloot toen mezelf te snijden omdat ze de belofte had gebroken.. sinsdien (vanaf de kerst vakantie) snijd ik me zelf in ieder geval om de 2 weken moet ik hiervoor hulp zoeken?

Waarom zeg je dit in sexualiteit 

Wat maakt het uit? Ja je moet echt hulp zoeken probeer naar een ouder of verzorger te gaan en anders iemand op school. Je moet jezelf geen pijn willen doen, en je moet ook proberen om je vriendin te helpen!

Badge

Met die vriendin gaat het gelukkig goed maar ik heb altijd een dwang om me zelf te snijden :(

 

Hey! Wat goed van je dat je dit in ieder geval anoniem al durft te zeggen😘 Het kan misschien best fijn zijn om het tegen die vriendin te zeggen. Omdat zij hetzelfde heeft meegemaakt begrijpt ze je waarschijnlijk goed. Anders is het misschien fijn om dit een keer aan te kaarten bij een vertrouwenspersoon of een mentor op school. Je kan het ook tegen je ouders of broer/zus zeggen als je dat fijner lijkt. Zij kunnen je misschien helpen. Ik las hier op het forum dat sommige mensen die zichzelf snijden al hun spullen weggooien waarmee ze zich snijden enzo. Het helpt misschien ook om in plaats van jezelf pijn te doen bijvoorbeeld een kussen in elkaar te slaan of met een pen te krassen op papier! Als je meer kwijt wil zeg het dan hier in dit topic! Ik ben er graag voor je om te helpen🙃.

Xoxo, gossip girl

Reageer