ik doe sinds een paar maanden SH en wil heel graag stoppen maar ik weet gwn echt niet hoe.
ik heb sinds kort ook hele foute ZM gedachten ik weet ook niet echt waarom,
weet iemand hier dingen voor of zoiets.
sincerely
TheCrimsonGhost
ik doe sinds een paar maanden SH en wil heel graag stoppen maar ik weet gwn echt niet hoe.
ik heb sinds kort ook hele foute ZM gedachten ik weet ook niet echt waarom,
weet iemand hier dingen voor of zoiets.
sincerely
TheCrimsonGhost
Ohh wat naar ik heb wel een linkje naar een lijst met alternatieven die ik ooit van me psycholoog kreeg, maar ik weet niet zo goed of je hier linkjes mag sturen…
Ik wil trwns nog ff zeggen dat je dr echt vanaf kan komen het is lastig maar het kan. Je moet er wel echt hard voor werken mr het kan ik ben helemaal gestopt met sh terwijl ik het eerst vaak deed en zm is ook gestopt, je komt er, vertrouw me🫶
🩷
Hoi
Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Naar om te horen dat je het moeilijk hebt nu.
Heel goed dat je probeert te stoppen met sh. Hopelijk krijg je nog meer steunende en helpende reacties.
Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl. Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!
Veel sterkte!
Mariska
Hoi
Heel goed dat je wilt helpen! Je vraagt je af of je hier een linkje mag plaatsen. Als het een informatieve, niet commerciële site is, dan mag dat zeker.
Wanneer je een link plaatst, dan kijkt een moderator of de link voldoet aan de forumregels. Je kunt de link gewoon plaatsen, als de link niet geschikt is voor het forum, dan krijg je daar een berichtje over.
Groetjes, Mariska
Oké topp,
De link is
Het werkt zo:
Stap 1: maak een lijstje met dingen van de lijst die je wil proberen
Stap 2: probeer die dingen uit
Werkt het wel-> fijn, zet er dan een groene streep onder of iets waar je het door onthoud
Werkt het niet -> vervelend, er zijn vast andere manieren dus streep het weg van je lijstje
Uiteindelijk als je alles geprobeerd hebt, maak je een kleiner lijstje van de dingen die hielpen en dan heb je een fijne lijst, je kunt 'm dan ook versieren enzo :)
Maar je moet er echt echt voor openstaan want anders gaat t niet werken. Als je denkt van oh ik wil stoppen mr stiekem wil je dat niet dan Werkt het niet, je moet het echt een kans geven
Ik hoop echt dat het werkt, er zit sowieso wel iets bij wat werkt mr het kost wel moeite, heel veel sterkte en succes🩷🩷
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.