Vraag

Hulp op school door maatschappelijk werkster

  • 25 December 2021
  • 1 reactie
  • 50 Bekeken

Badge

Hee zoals jullie in me vorige topic zagen snij ik mezelf ik ben hier voor naar me mentor gegaan en heb nu een schoolmaatschappelijkwerkster , heb t uitgelegd tegen haar ovet thuis enz ze wilde een gesprek met me moeder en dat kwam dus einglijk dinsdag maar de scholen gingen niet meer dicht waardoor ze cc opnam met me moeder … ze heeft me hiervoor geen toestemming gevraagd en ze heeft alles gezegd me moeder was toen erg boos en kreeg niets te eten enz ze belde me gisteren op omdat me moeder zei dat t goed gaat thuis ( totaal niet waar voel me zo ongelofelijk ongelukkig en dat weet me schoolmaatschappelijkwerkster ook) ze zei t ga goed thuis heb ik gehoord ik zei ja zo goed dat toen ik woensdag thuis kwam ik niets te eten kreeg omdat u hadt gebeld ze was toen erg boos en t gesprek ging erg geriiri toe naar elkaar ze zei toen je doet naar doei en ze hing op.. heb me nu ook gesneden want voel me zo erg in de steen gelaten ..

 

ik weet dus niet wat ik moet doen nu kan iemand me helpen aub ? 


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Hetkomwelgoedjoh ,

 

wat naar om te horen wat er gebeurd is! En erg jammer dat je nog geen reacties hebt gehad.

Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Morgen zijn we dus ook gewoon geopend, voel je welkom om contact op te nemen!

 

Veel sterkte ermee,

groetjes van Marieke / De Kindertelefoon

Reageer