Vraag

Hulp onmiddelijk! vriendin in problemen

  • 22 April 2022
  • 4 reacties
  • 77 Bekeken

Badge

Hallo iedereen, enorm en hartbrekend probleem heb ik. Nou ik eigenlijk niet. Mijn naam dat is niet belangrijk, wat wel belangrijk is is de situatie waar een vriendin van mij momenteel inzit. Ik ben een jongen en wil haar heel graag helpen. HEEL GRAAG! Ik zal het uitleggen: Ik heb een vriendin van 11 jaar oud die in een zelfmoord/depressie situatie zit zs heeft het moeilijk en huilt de hele dag.. Ik heb al mijn tactieken geprobeerd die bij andere wel werken. Ik zei dat de hele wereld van haar houd en dat ze alles verdiend. "Wees blij met het leven, God houd van je!" Zei ik. Het lukte maar niet en ze bleef maar praten over haar depressie en zelfmoord. "LIFE SUCKS" Zei ze. Dit is natuurlijk een enorm probleem maar ik heb alles al gedaan wat ik kon. Help me, alsjeblieft❤️


4 reacties

Reputatie 3
Badge +3

Hoi Iemand369369,

 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.

 

groeten Claire

De Kindertelefoon

Badge

Hoi!

wat stom om dit te horen! Je moet, als je het durft het tegen je ouders vertellen, en dat zij het dan vertellen tegen haar ouders en dat haar ouders haar dan helpen! En anders kan je er met je vrienden erover hebben. Hun kunnen ook goede tips geven. En tegen dat meisje moet je allemaal lieve dingen zeggen. Dat kan haar ook vrolijker maken! Maar het is vooral in de pubertijd dat dat zo is. Dat je van die gevoelens hebt. Maar probeer haar zo goed mogelijk te helpen. Succes en sterkte!

 

groetjes,

hadassah

Badge

Hoi!

wat stom om dit te horen! Je moet, als je het durft het tegen je ouders vertellen, en dat zij het dan vertellen tegen haar ouders en dat haar ouders haar dan helpen! En anders kan je er met je vrienden erover hebben. Hun kunnen ook goede tips geven. En tegen dat meisje moet je allemaal lieve dingen zeggen. Dat kan haar ook vrolijker maken! Maar het is vooral in de pubertijd dat dat zo is. Dat je van die gevoelens hebt. Maar probeer haar zo goed mogelijk te helpen. Succes en sterkte!

 

groetjes,

hadassah

Bedankt, ik waardeer dit enorm🙏🏻

Badge

Graag gedaan. Als je meer hulp nodig hebt, kun je het altijd vertellen! ❤️

Reageer