Hi?!
Ik ben een meisje van 13.
Mn moeder heeft een burn out en ik moet mee helpen in het huishouden. Mn broer is enorm autistisch en wil maar niet begrijpen van wat er allemaal aan de hand is met deze corona gebeuren. Met mn oma gaat het mega slecht. Je ziet gwn sat ze elke dag zo erg achteruit gaat dus dat zal in de kortste keren ook wel afgelopen zijn. Mn vader houd zich liever overal buiten en werkt 60 per week. Ik weet niet of ik dit nog wel allemaal aankan.
Laatst had ik een gesprek met mn mentor. Niet over die dingen hierboven. Het was meer een voortgangs gesprek dinges ofzo. Toen vroeg ze hoe het thuis ging en had ik gezegd wel goed. Ze kon aan mij zijn datnhet niet goed ging. Ik barste in tranen uit en ze zei dat ik hulp nodig had. Iemamd om mee te praten. Het kon ook zonder dat mn ouders het weten. Ze belt me morgen.... of ik hulp wil. Maar heb ik hulp nodig? Ja okee het maakt me verdrietig enz. Maar weet ik het of ik hulp nodig heb en ik ben zo wie zo al niet iemand die over dr gevoelens praat. Kan iemand zeggen wat ik moet doen?? Ik weet het allemaal echt even niet meer. Help me pleasee!!