Vraag

hulp nodig bij stress

  • 23 August 2021
  • 4 reacties
  • 51 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

(Efde over mezelf ik ben best gevoelig opsommige momenten)Kan iemand mij helpen ik heb vandaag het op gefucked ik moest een stage adress hebben en dat ging wat moeizaam want ik had way van me leraar en day heb ik weg gedaan en aan een vriend geven en daarna had ik zelf wat maar dat kon niet meer en toen heeft mijn leraar iets geregeld en toen had ik het gesprek en ik ben een autistic dus ik had zoveel gedacht oke 4 dagen werken bij stage 1 dag rust 1 dag werken voor mezelf omdat we maar 24 tot 32 uur morgen werken en hij zij van dat het ong 10 uur per dag is dus zit ik rond de 50 uur per week en dat ging al slecht en hij prate een beetje boos en nijdig dus ik took me terug en heb bij mijn leraar aan gegeven dat ik daar niet heen wou en dat ik zelf iets nog ging  zoeken en ik had wat en daar werk ik zelf ook en dat weet mijn leraar niet en hij komt na 2 week op stage bezoek en saar zie ik al tegen aan en hij kwam er achter dat ik het nog had over dat er maar 4 dagen hoeft te werken want in heb dat niet vertel maar ik heb ook niet gezegd dat ik dat niet heb gezegd 3n ik moet morgen voor mijn werk er nog heen en ik ben heel bang en gestressed dat hij boos op mij gaat wezen 

 

Kan iemand mij helpen om van dezs stress af te komen wan that breekt me af en ook maakt het me wat suicidal enzo

 

 

Ik heb hier voor al een trauma aan iets over gehousen waardoor ik veel gestressed raak op plekken die niet goed voelen en niet bekend


4 reacties

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Anoniempje1.344 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Sterkte en groetjes,

Renske (De Kindertelefoon)

Hoi @Anoniempje1.344 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Sterkte en groetjes,

Renske (De Kindertelefoon)

Hoe werkt dat chatten 

 

 

Hoi @Anoniempje1.344 

We lezen dat je in een lastige situatie zit. Je kunt De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wilt delen. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl

Sterkte en groetjes,

Renske (De Kindertelefoon)

Ik zie dat jullie gesloten zijn maar ik heb eigenlijk nu even iemand mog die er tips voor heeft want ik kan niet slapen eraan

 

Reputatie 6
Badge +5

Hoi @Anoniempje1.344 ,

Hier kun je een filmpje zien van hoe De Kindertelefoon werkt: 

 

Chatten kan elke dag tussen 11:00 tot 21:00 op de pagina: Chat (kindertelefoon.nl) 

Ook kun je chatten met 113: Chatten | 113 Zelfmoordpreventie 

Groetjes, 

Renske (De Kindertelefoon) 

 

Reageer