Hulp nodig

  • 23 April 2022
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Reputatie 1
Badge

Hey

Ik voel mij niet goed. Ik ben vandaag om 10u uit mijn bed gekomen. Maar om 11u lag ik er terug in, nu lig ik er nog altijd in (het is 13u30). Het kwam omdat ik met mijn mama een beetje ruzie had. 

Ik heb normaal ook muziekschool vandaag, ik ben niet gegaan. 

Ik snij mezelf. Niemand weet het. Ze weten wel als ik mij slecht voel, maar niet zo slecht. Ik wil het tegen mij´ kinderpsygoloog of huisarts zeggen. Maar bij de kinderpsygoloog heb ik eind augustus een afspraak. En ik moet begin juli naar de kinderneuroloog, en daar zien ze mijn armen. Dus daarvoor moet ik het tegen iemand wel gezegd hebben. 

Ik heb al een gesprek getypt dat ik tegen de huisart wil vertellen. 

Groetjes 


2 reacties

Badge

Hoi!

wat vervelend en stom om dit te horen! Je bent een prachtig iemand en daarin moet je asjeblieft niet snijden, dus leg alle dingen waar je jezelf mee kan beschadigen weg! Ik weet hoe moeilijk het soms kan zijn, maar praat er met je moeder over! Dat werkt echt. Over hoe je je voelt. En vertel alles wat je wilt zeggen. Want zij weet het meeste van je. Ik hoop dat ik je hiermee heb geholpen. Heel veel succes en sterkte!

Groetjes,

hadassah

Je bent een lief iemand . Je moet echt stoppen met snijden. Ik weet dat het moeilijk zou worden, maar misschien kan dit topic je helpen

 

Ik vind het dapper en knap van je dat je durft om een gesprek met een huisarts te maken. Zeg tegen je ouders dat je nu een psycholoog afspraak wilt. Want dat heb je echt nodig . 

 

Misschien kan je met een vertrouwenspersoon hier over praten.  Vertrouwenspersoon.  Zoals: Kindertelefoon of je vrienden . Je mentor of leraar kan je ook helpen. 

 

Veel sterkte 

Luna

 

Reageer