Hulp met zelfbeschadiging nodig

  • 19 February 2023
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hey ik ben Eliza en ik begon met zelfbeschadiging 4 maan geleden ik voel me niet goed genoeg voor de ander en ik voel me gebuikt ik voel dat niemand om me geeft ik ben ook vaak gepest geweest maar ja dat is al gestopen maar de zelfbeschadiging word steeds erger en erger ik kan het niet stoppen en ik wil der echt iets aan doen maar dat lukt me niet ik heb de kracht er niet voor ik heb echt hulp nodig om der mee te stoppen en ja ik hoop dat ik niet de eenige ben die dit voelt want het zit me echt tegen hoe dit voelt sorry voor de mensen die ik ken maar ik heb ook al zitten denken aan het leven opgeven roken. En vapen en sorry daar voor kan iemand me helpen om te stoppen en terug nrmaal te leven?


2 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hey Eliza, Ik denk dat je dit het beste tegen iemand kunt vertellen die je vertrouwt zoals: je ouders, een leerkracht of iemand die je vertrouwt. Die kunnen je verder helpen door bijvoorbeeld in therapie te gaan. 

 

Ik heb die ervaring ook ervaren dat je denkt dat je het moet opgeven, maar  je kunt het! Ik weet het zeker . Blij voor houden en uiteindelijk zul je je weer vrolijk voelen🍀❤️‍🩹

Hey, zoals @Ik_wil_anoniem_blijven al zei, het is beter om naar een vertrouwings persoon te gaan. Ik zelf heb dit ook gedaan. Binnenkort heb ik een gesprek met de leerlingenbegeleiding en hij kan me dan helpen om te stoppen. Misschien heb jij wel een leerkracht die je heel erg vertrouwt dan kan jij naar hem/haar gaan om het te zeggen. Je kan inderdaad ook gewoon naar je ouders gaan als je dat liever hebt.
Je kunt het. Alvast veel succes.

Reageer