Hoii,
Ikzelf heb na een aantal jaar wel een nieuwe verwijzing gekregen. Maar ik krijg nu ook therapie voor andere problemen dan waarvoor ik vroeger hulp kreeg. Ik denk dat je wel een nieuwe verwijzing nodig hebt, maar helemaal zeker weet ik dit niet. Je kunt het navragen waar je je vorige verwijzing hebt gekregen.
Ik heb ook een tijdje therapie gekregen in een praktijk waarvoor ik geen verwijzing nodig had, deze had geen wachtlijst dus dat was erg fijn. Je kunt er zelf online vast wel zo een vinden, alleen wordt zulke therapie zonder verwijzing vaak niet vergoed. En je moet natuurlijk wel therapie krijgen die bij je past.
Het is in ieder geval echt goed dat je om hulp wilt vragen!♡
Heyy,
Waarschijnlijk heb je wel een nieuwe verwijzing nodig voor de psycholoog. Dit kun je regelen met je huisarts dus ik zou een afspraak bij hem/haar maken zodat je dit daar verder kan bespreken! :)
Echt knap van je dat je hulp wilt zoeken trouwens! Ik hoop dat het snel beter gaat met je!
Liefs, ItsJustMe <3
Hi
Bedankt @Lia_B . Op dit moment maakt het me niet zoveel uit of het vergoed wordt of niet, ik ga wel werken en mijn gespaard geld gebruiken. Ik ben op dit moment gewoon heel erg bang dat het heel erg mis gaat met mij.
Ik ga niet graag naar de huisarts, omdat deze nooit iets doet met mijn problemen. In het verleden duurde het vaak meerdere bezoeken todat ik eindelijk hulp kreeg. Maar toch bedankt voor het advies @ItsJustMe , want misschien kan ik iets bedenken waardoor ze me eerder serieus neemt.
-Alice