Vraag

Hulp gevraagd, Hoe moet ik afkomen van ruzie?

  • 19 April 2020
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Badge

Eigenlijk is dit al zo een half jaar aan de gaande. En het is niet te verwerken. Ik bedoel ik heb teneerste proberen op te lossen met der. En toen dat niet werkte ben ik naar de mentor gegaan. Maar de mentor kon er verder ook niks aan doen dat meisje is van eigen mening ze veranderd niet en heeft letterlijk de hele klas tegen me opgezet en nu voel ik me niet op gemak in de klas dus ben niet vaak bij de lessen. En nu der online lessen zijn hoef ik niet naar de lessen gelukkig, maar de mentoren vroegen de 1 en 2de keer waar ik was dus ik zei ik kom niet over de drempel. Ze zeiden maar dan ga je achteruit. En die meisje heeft niet alleen de hele klas tegen me opgezet,  maar haar moeder wou me dus ook aanvallen. Ik heb nu vertrouwensproblemen door haar. Ik kan niet iemand meer vertrouwen ik voel me gevangen ik me eigen lichaam. Alsof er niemand is die om me geeft die me wilt steunen. Gelukkig heb ik nog een paar vrienden die er sinds begin af voor me waren. Maar telkens als ik de klas in ga moet ik bijna kosten. Zo een gevoel heb ik in ieder geval. En niemand die me kan helpen met dit probleem. Het is al 2 maanden dat ik niet bij online lessen ben verschenen en niemand van me klas die er zorgen over maakt. Hoe moet ik nog leven? Ik was vroeger wel populair trouwens. Maar volgens mij kon mij zogenaamde bff daar niet tegen en heeft ze een plan gemaakt om mij weg te halen uit haar leven zodat ze een reden heeft om niet met mij om te gaan. Ik heb van allllles geprobeerd niks werkt. Letterlijk niks. En ik heb gehoord dat ze zwarte magie op me heeft gebruikt, omdat ze wilde dat ik nog slechter in me vel ga zitten. Wat moet ik doen? Ik heb echt geen weg. Ik heb een trauma voor me klas en zit in de 1ste vwo. Daarom praat ik ook met niemand ik kan ze niet vertrouwen, maar wie gaat mij begrijpen en ik heb bijna in de nacht een hartaanval gekregen hierover. Sorry voor zo een lang verhaal, weet niet of dit ooit bij iemand zen leven is gebeurd. Doei en help me a.u.b elke rea zal me plannen geven om door het leven te komen. 


3 reacties

Hii!

Ten eerste leef ik echt met je mee, want was zij doet kan echt niet. Door wat je verteld over je klas lijkt het me handig als je hierover naar je mentor gaat. En daarna desnoods naar de directeur, om te vragen of je van klas mag wisselen. Zitten er misschien vriendinnen in een andere klas waar je bij kan? En het gevoel dat niemand je begrijpt ken ik ook, wel op een hele andere manier maar ik ken het gevoel. Het heeft mij heel erg geholpen om een dagboek bij te houden en er veel met mensen over te praten. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

xxx

P.S. Eh zwarte magie? Hoe bedoel je? Het lijkt mij namelijk sterk dat er zwarte magie bestaat, tenzij je in een Harry Potter wereld leeft :)

Badge

Hii!

Ten eerste leef ik echt met je mee, want was zij doet kan echt niet. Door wat je verteld over je klas lijkt het me handig als je hierover naar je mentor gaat. En daarna desnoods naar de directeur, om te vragen of je van klas mag wisselen. Zitten er misschien vriendinnen in een andere klas waar je bij kan? En het gevoel dat niemand je begrijpt ken ik ook, wel op een hele andere manier maar ik ken het gevoel. Het heeft mij heel erg geholpen om een dagboek bij te houden en er veel met mensen over te praten. Ik hoop dat je hier wat aan hebt!

xxx

P.S. Eh zwarte magie? Hoe bedoel je? Het lijkt mij namelijk sterk dat er zwarte magie bestaat, tenzij je in een Harry Potter wereld leeft :)

Ik heb dat ook gedaan, maar niks werkt en de andere klas is technasium dus kan niet😔

Badge

Hii 

 

Ik las dat je ook andere vrienden hebt, ik denk dat je vooral op hun moet focussen en wat minder op de mensen of mens waarmee je ruzie hebt. Je moet je niet geven wat ze willen. Je moet je over ze heen zetten en niks van hun aantrekken. Misschien kan je je er met je moeder over praten of meet een van je vriendinnen. Ik zou vooral wel naar de online lessen gaan, ik zit zelf ook in vwo 1 en het kan best pittig zijn. Dalijk zak je een klas en zit je met geen ene vriendin meer in de klas. Dat zou balen zijn. 
 

Ik snap je verhaal en leef met je mee maar ik hoop dat je er iets aan hebt xxx 

Reageer