hulp bij zelfmoord

  • 2 February 2021
  • 8 reacties
  • 112 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

hoi hoi 

 

ik heb al 7x zelfmoord geprobeerd


Tekst weggehaald vanwege overtreding regel 9

aub doe dit nooit na 

al deze pogingen zijn mislukt 

 

ik hoop dat jullie dit nooit proberen 

 

groetjes . halve zool 


8 reacties

Reputatie 2
Badge +1

Heyy, STOP HIER ECHT MEE! pls als het niet lukt chat met de kindertelefoon of bel ze op! Ik kan je niet maar dit doet toch pijn in mn hart! als je wilt kunnen we hier over chatten!

 

XX ME (EEN MEISJE VAN 14 BIJNA 15)

 

Reputatie 5
Badge +6

Mijn vraag: als je voor een trein springt ben je toch dood? Of kwam je er met alle kapotte botten uit?

Reputatie 3
Badge +1

Mijn vraag: als je voor een trein springt ben je toch dood? Of kwam je er met alle kapotte botten uit?

mijn vader hield me tegen 

Reputatie 5
Badge +6

Mijn vraag: als je voor een trein springt ben je toch dood? Of kwam je er met alle kapotte botten uit?

mijn vader hield me tegen 

Das echt vreselijk, je eigen zoon tegenhouden van zelfmoord, was hij daarna pissed? En hoe komt die drive dan?

Reputatie 3
Badge +1

Mijn vraag: als je voor een trein springt ben je toch dood? Of kwam je er met alle kapotte botten uit?

mijn vader hield me tegen 

Das echt vreselijk, je eigen zoon tegenhouden van zelfmoord, was hij daarna pissed? En hoe komt die drive dan?

nou hij wist warom ik het deed 

Reputatie 3
Badge +1

Mijn vraag: als je voor een trein springt ben je toch dood? Of kwam je er met alle kapotte botten uit?

mijn vader hield me tegen 

Das echt vreselijk, je eigen zoon tegenhouden van zelfmoord, was hij daarna pissed? En hoe komt die drive dan?

nou hij wist warom ik het deed 

en mijn half zus had kanker en overleed en zij was alles voor mij ik had niks meer dacht ik 

Reputatie 5
Badge +6

Oh jeetje, nou, als je ooit nog een neiging hebt om voor de trein te springen, jezelf dood steken enzo, bel 113...

Reputatie 3
Badge +1

ja weet ik toch bedankt 

 

Reageer