hoi ik maak nog een topic om het even beter uit te leggen (lees aub alles want ik zit hier al heel lang mee)
ik denk dus dat ik een angststoornis heb, ik heb een paar online vrienden op Twitter en die hebben me al een beetje geholpen en die zeiden dat ik een grote kans heb maar dat ik wel naar een psycholoog moet gaan
mijn familie heeft niet genoeg geld om naar een psycholoog te gaan en mijn ouders geloven niet in angststoornissen want “iedereen word wel eens angstig”
ik heb online opgezocht over de symptomen en ik heb altijd de meeste symptomen:
ik denk veel te veel na als ik iets zeg (bijv. “ja” in de les, ik denk er uren over na etc.), ik heb moeite met slapen en ontspannen lukt echt nooit, ik word heel makkelijk moe al heb ik goede conditie (ik dans), ik heb moeite met concentreren, ik vergeet dingen heel makkelijk, ik raak makkelijk geïrriteerd, ik vind altijd een manier om niet met mensen te praten en er zijn echt veel meer
er waren ook een boel dingen die je lichamelijk voelt en hier zijn een paar die ik echt elke dag voor de laatste paar maanden heb:
zwakke spieren/armen en benen, misselijkheid, hoofdpijn, trillen en abnormaal veel zweten, pijn rond mijn borstkas, rug pijn, duizeligheid, moeite met ademen
ik weet dat dit niks heeft te maken met corona want ik ben getest en het is negatief uitgekomen, dus het moet een angststoornis zijn want ik kan niks anders bedenken
onthoud wat ik zei aan het begin: ik kan niet naar een psycholoog. help :(