Skip to main content

Hey allemaal,

Ik ben 16 jaar oud en het is net uit met mij en mijn vriend na 7 maanden door dat ik alles op hem had gezet en hij nu weg is ben ik mezelf aan t verliezen ik heb geen vrienden waar van uit ik steun kan krijgen ik heb een hele grote verlatingsangst en een best heftig verleden ik wil graag advies en raad en hopelijk ook binnen kort weer vrienden want vanochtend was ik echt van plan een punt achter m'n leven te gaan zetten 

Hey,

wat kut voor je. Weet dat je altijd hier je verhaal kwijt kunt. Dat is niet hetzelfde als IRL vrienden maar het kan wel helpen.

Als je vaker zelfmoordgedachten hebt kun je 24/7 contact opnemen met 113 https://www.113.nl/   0800-0113

Probeer afleiding te zoeken. Misschien kun je op een sport of andere activiteit gaan? Dat is ook een goede manier om vrienden te maken.

Hoi, @tim16  geeft het goede advies. Zoek afleiding, zorg dat je hier over kunt praten, en wij zijn er ook! En weet dat je nooit alleen hoeft te staan! 

Knuf Maiskolfje xx

Hoi Needfriends,

Je zit in een nogal lastige situatie zien we. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat. Nogmaals heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

groeten Claire

De Kindertelefoon

Reageer