Hi. Ik ben De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.).
Mijn vader heeft een eind aan zijn leven gemaakt dus blijven ik mijn zus De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel 6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens. mijn broertje De tekst is verwijderd omdat deze in strijd was met forumregel (6. Plaats op het forum geen persoonsgegevens.). en mijn moeder van 38 alleen achter. Sinds dat mijn vader weg is gaat het heel slecht thuis, mijn moeder drinkt heel veel en slaat, schopt, duwt etc ons en scheld ons uit. Mijn zus woont wat dit betreft gelukkig niet meer thuis, maar Guus en ik zijn steeds de slachtoffers. Wij worden dagelijks bont en blauw geslagen, uitgescholden noem het allemaal maar op en vanacht is het zo uit de hand gelopen mijn ma was zo de weg kwiijt dat ik in paniek om 4.45 mn vriendin heb moeten bellen van hey, kunnen Guus en ik naar jou toe want mn ma is helemaal de weg kwijt, gelukkig kon dat maar het is voor ons niet veilig om thuis te zijn, ik ben echt bang!