Vraag

Huilen, stress, voel me waardeloos

  • 13 April 2022
  • 1 reactie
  • 45 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

hoi iedereen .

vandaag ging het niet zo lekker ik probeer de helle tijd te leren voor wiskunde maar het lukt niet en ik weet niet waarom maar om dat ik er niks van snap ga ik opeens huilen en dan voel ik mij gestrest. Ik word er ook heel erg geïrriteerd  door al dat en dan maken mijn ouders mij nog meer geïrriteerd  en dan wil ik eigenlijk schreeuwen tegen hen maar dat kan natuurlijk niet. Het is ook zo dat hoeveel ik probeer te onthouden met les stof ik onthoud nooit wat en daar door ga ik mij meer waardeloos voelen daardoor ga ik denken van wat hebt het nut van leven want als ik nog steeds dingen vergeet die je iegelijk zou moeten onthouden wat hebt het nut als je gewoon zo waardeloos  bent dat je gewoon beter af onder de grond.


1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Heyy lieverd wat naar voor je echt. Ik denk dat het beste voor nu werkt uit huilen en dan in en uit ademen en dan naar bed gaan. Je bent overduidelijk moe en het gaat beter als je uitgerust bent je kan het morgen ochtend nog doornemen. En als het niet lukt lukt het niet. Je doet je best. Speelt er misschien iets thuis? Mijn tip is praat erover dan gaat het beter. En als je het een moeilijk niveau vind kan je misschien eentje lager doen?

Wilhelmavemela.

Reageer