Vraag

Huilen om niks??

  • 19 August 2023
  • 3 reacties
  • 75 Bekeken

Reputatie 1
Badge

HI, ik moet soms 's nachts huilen. gewoon omdat ik zo dankbaar ben voor mijn ouders en mijn vriendinnen. maar soms ook omdat ik me afvraag, wat ben ik? ben ik goed genoeg voor anderen? wat denken anderen over mij? ik ben soms best onzeker en zit soms niet lekker in mijn vel. ik vroeg me af is dit normaal of ben ik depressief? en als jullie tips hebben om me beter te voelen kunnen jullie die dan geven?


3 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Onthoud dit: Mensen doen aardig tegen jou en zorgen voor jou, omdat ze het waard vinden. 

Laat dat tot je doordringen. :)

Groetjes,

TheMusicDude

Reputatie 7
Badge +17

Hoi, ik ken dat wel. Soms heb ik ook die gevoelens. Het is een heel normaal gevoel en dat je er over nadenkt ook.  En dat je dankbaar bent wil ook zeggen dat ze jou waarderen, van je houden en er voor jou willen zijn. Dus je kunt ook zeggen dat het dan een soort van geluksgevoel is waar je door overvallen wordt. En onzekerheid ken ik ook, het hoort bij het opgroeien zeiden ze ook tegen mij en is niet raar. Je geeft het allemaal wel een plekje:)  en denk vooral maar dat als mensen lief voor je zijn en graag bij jou zijn dan is dat al een mooi compliment voor jou en wie je bent! :) 

Groetjes liefs Tartan X 

Hoi @Aardappelpuree ,

Ik herken het ook wel.Ik heb zelf veel aan dit forum, ik lees gewoon dat ik niet de enige ben met sommige dingen.Dat voelt goed.

 

Reageer