Huilen lukt niet

  • 11 January 2019
  • 3 reacties
  • 70 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties
Ik heb al een aantal weken een ontzettend naar gevoel diep in me. Komt denk ik omdat het niet zo lekker gaat met een jongen die heel veel voor me betekend maar die me wel iedere keer pijn doet.
Maar op dit moment wil ik zo graag al die opgestapelde gevoelens er uit huilen. Maar het komt niet en heb alleen maar een naar gevoel op mijn borst: alsof mijn hart echt breekt en ontzettend veel hoofdpijn.
Ook kan ik naar mijn idee geen plezier meer hebben zonder even niet aan hem te denken.

Weet iemand waarom de tranen niet komen? en heeft iemand tips om me weer wat beter te voelen?

3 reacties

Hey,

wat vervelend voor je dat je je zo voelt.

Kan je met deze jongen erover praten? Praten werkt meestal goed. Daarnaast kan het voor de jongen ook fijn zijn zodat hij iemand heeft om tegen te praten.

Ik heb geen idee hoe dat met het huilen zit. Dus daar kan ik je niet mee helpen, sorry.


Sterkte!
Ik heb ook je andere topics gelezen en ik herken wel een aantal dingen uit mijn leven.

Je krijgt aandacht die je misschien wel altijd al hebt willen krijgen, misschien na een dieptepunt, en als die in een keer wegvalt is dat een erg naar gevoel. Hopeloos wordt je ervan. Je bent gekwetst en je wilt genezen, maar zo simpel is dat niet.
Wat mij geholpen heeft is om die persoon uit mijn hoofd te zetten en verder te gaan met mijn leven. Afleiding zoeken en niet achterom kijken. Focus op je vrienden+familie en geniet van de momenten die nog komen.
En wat betreft de tranen die niet komen. Ik denk dat dat komt omdat je er nog niet klaar voor bent om het te verwerken, dat er eerst nog iets afgerond moet worden. Als je daar achter komt, zul je weer rust kunnen vinden.
Succes!
Reputatie 5
Badge +4
dit ver haal komt me bekent voor maar dan bij mijn vriendin . bij mij is het omdat ik denk dat ze me niet meer leuk vind maar dat wel vind, aleen laat ze dat niet zo zien dat vind ik jammer miss is het bij jou ook zo ik wau huilen en dat moest ik ook aleen het lukte niet want ik denk als ik gehuilt had dat mijn vriendin had gevraagt wat er was dan had ik het kunnen vertellen miss is dit ook bij jou zo

Reageer