Vraag

huilen kan iemand helpen

  • 19 July 2021
  • 3 reacties
  • 110 Bekeken

Reputatie 1
Badge +2

Hoi ik heb 2 jaar lang iedere dag gefantaseerd over hoe het zou zijn om apps te downloaden die je maar wilt. Ik heb een telefoon (daar typp ik nu op) , daar heb ik alleen WhatsApp en Google. Maar ik wil ook meer apps. Ik heb het al een keer gevraagd maar van me ouders mag ik helemaal geen andere apps. Ik vraag het vaak maar het mag gewoon niet!! Dan vraag ik waarom niet en dan zeggen ze: gewoon! Hou op met die vraag !!!! 😭😭😭 Als ik apps Wil downloaden moet er een heel wachtwoord worden ingetypt, en m'n vader kan precies zien wat ik uitspook op me telefoon. Ik weet dat ik blij moet zijn met wat ik heb, maar ik wil het gewoon zo graag!!😭 Al mijn vriendinnen mogen downloaden wat ze willen, als ik een keer vraag of ik op die telefoon mag, is het altijd: nee! Waarom vraag je dat altijd!! Ik huil er vaak ook over want op slaapfeestjes gaan we ook altijd op de telefoons, en ik heb dan geen moer te doen. Ik huil er soms ook over😭. Ik ben een meisje dat als iets niet lukt of niet kan dan ga ik snel huilen. Kan iemand helpen zodat ik eindelijk mijn droom kan laten uitkomen!! Of een manier hoe ik toch kan downloaden!!😭😭😭😭 Ik hoop het zo erg !!!💗💗💗


3 reacties

Er is op Google ook genoeg kwa spelletjes, anders ga je naar Chrome, zet je de WiFi uit, en ga je het dinospel spelen

Reputatie 1
Badge

Hi

Je kan inderdaad spelletjes op Google doen.

Als je echt heel graag andere apps wil dan kan je ook aan je ouders uitleggen dat al je vrienden het ook mogen en dat je je soms een beetje buitengesloten voelt daardoor.

Hoop dat dit helpt!

groetjes katexxx 

Hey! wat naar dat je geen apps mag downloaden.

Ik weet natuurlijk niet hoe oud je bent, maar het zou misschien aan je leeftijd kunnen liggen? Dat je ouders er rekening mee houden omdat je natuurlijk niet wilt dat je kind zomaar van alles en nog wat kan doen op de telefoon. Het beste wat je nu zou kunnen doen volgens mij is dit met je ouders te bespreken en de redenen op te noemen, zoals dat je op slaapfeestjes de enige bent die niks te doen heeft op de tel. Misschien veranderd dit hun gedachten? Ik wens je veel succes.

 

jjj

Reageer