Vraag

huilen bij gym

  • 20 February 2024
  • 7 reacties
  • 102 Bekeken

Reputatie 2
Badge

Hey iedereen,

ik was vandaag op school en we moesten multibal doen☹️ ik hou helemaal niet van balspellen en zo dus we zaten op de bank en dan zij de gymmeester een getal en zoveel kinderen moesten dan gaan voetballen. Ik moest met iemand anders en ik wist echt niet wat ik moest doen en me hele klas zat te kijken. Toen werd er naar me geroepen dat ik in het goal moest gaan staan dat deed ik en ik was zoo bang😞 ik ging natuurlijk geen bal tegenhouden en toen was die van de andere in het goal gegaan .. die kinderen werden een beetje boos op mij😞😞😞😞☹️☹️ en toen zat ik op de bank en moest ik huilen voor de 2 de keer ik schaamde me rot. Nu ben ik bang dat ze me een drama queen of zo vinden😟 

Help me liefs konijntje


7 reacties

Reputatie 2
Badge

Hi konijntje,

wat vervelend!
Jij kan er natuurlijk niks aan doen.
Ik vind je geen drama queen, hoor.
De andere hebben misschien weer andere dingen waar ze niet goed in zijn, en die huilen vast ook soms.
Ik snap dat je je schaamt.
Het lijkt voor jezelf erger dan het is.
En als mensen er om moesten lachen zijn ze zelf gewoon onzeker en ongevoelig!
Over een tijd zijn ze het al lang vergeten.

Groetjess
 

Reputatie 4
Badge +2

Hey LiefKonijntje,

Ik vind je zeker geen dramaqueen hoor! 
Iedereen huilt wel eens, dat is voorkomen normaal. Misschien heeft niemand het gezien, of snapte ze je ook wel. (als ze je wel gezien hebben)
Komt goed! Ik snap dat je je schaamt, maar er is echt niets om je voor te schamen. Als anderen je zouden uitlachen, roddelen of whatever, dan zijn ze zelf gewoon jaloers en onzeker. Over een tijdje zijn ze het al lang weer vergeten💗

Schaakgirlll

I don't care about what you forget, but never forget to love yourself💗

 

Reputatie 7
Badge +9

Ik heb geen tips ofzo maar ik wil even zeggen dat ik erg blij ben dat ik niet de enige ben die bang is voor ballen.

Reputatie 2
Badge

Dank jullie wel voor jullie reacties!! Ik heb er nog eens ever na gedacht en eigelijk hebben jullie ook wel gelijk ze zijn het al weer vergeten😊

Reputatie 2
Badge

Ikweethetnietmeer2009 Pfffieuw ik ben niet de enige ik dacht altijd dat iedereen vortballenballen super cool en zo vond

Badge

hey konijntje, ik snap wat je bedoelt en ik vind je ook helemaal geen drama queen. ik vind multibal ook stom, want ik ben dan bang dat ik een-tegen-een moet en dat durf ik totaal niet. als mijn klas zo zou doen zou ik er ook verdrietig van worden. je bent niet alleen!

Reputatie 2
Badge

Echt hee de vorige keer moest ik ook huilen omdat ik een tegen een moest voetballen. Er zijn dus gelukkig meer mensen die dat eng vinden. Bedank voor je berichtje!

Reageer