Vraag

huilen

  • 7 March 2023
  • 3 reacties
  • 73 Bekeken

Reputatie 3
Badge +1

Hai, ik moet momenteel vaak op random momenten huilen om helemaal niks. Alleen gebeurt het steeds vaker op school en dus vroeg ik me af of iemand ook tips heeft om het tijdelijk in te houden ofzo zodat ik niet midden in de klas in 1x zit te huilen.


3 reacties

Reputatie 1
Badge

Hey!!!

Ik huil ook vaak (door heel veel problemen). Vaak in de klas (meestal dan tijdens een toets, want ik heb faalangst). Ik probeer altijd aan andere dingen te denken of ik ga wat anders doen bijvoorbeeld tekenen. 

 

Het kan gewoon de pubertijd zijn. Huilen is verder ook helemaal niet erg en het kan opluchtend zijn. Het is dus helemaal niks om je voor te schamen.

X anoniem

Reputatie 2
Badge +1

In de puberteit krijg je hormonen waardoor je snel gaat huilen, vooral als meisje kan je snel emotioneel worden dus maak je geen zorgen, bijna iedereen heeft hier last van x

Badge

Hoi

ik heb dat ook vaak. 

Het was voor  mij vooral fijn dat de mentor het weet. Ook heb ik een reden bedacht waarom het zou kunnen dat vertelde ik dan aan klasgenoten als er naar gevraagd werd.  Uiteindelijk is het wel over gegaan want nu heb ik er nooit meer last van.

X mij

Reageer