Vraag

huilen

  • 4 May 2022
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Hoi,

Het gaat echt echt echt echt echt heel erg slecht met mij. Als je wilt kun je hier meer over lezen in mijn andere topics. Ik wil huilen. Echt heel hard. Huilen. Gewoon huilen. Zonder echte reden. Eigenlijk juist heel veel redenen. Ik weet het niet... Maar ik ben bang dat mijn ouders binnenkomen. Ik heb geen slot op mijn deur. Mijn ouders worden sowieso al boos als ik de badkamer deur op slot doe. Ik wil niet dat ze mij zien huilen. Ze zullen het niet begrijpen. Ik wil zo graag huilen. Ik weet niet meer wat ik moet doen.. het gewoon in mezelf laten opkroppen? Ik weet het niet meer.. 

Bedankt voor het lezen. 

- annoniem_meisje


1 reactie

Reputatie 6
Badge +5

Ga het niet opkroppen! Daar wordt het enkel erger van! Als je moet huilen, huil dan. Dat je niet wil dat je ouders het merken moet je het doen op momenten dat je alleen bent. Misschien onder de douche? Of s'nachts? Onder de douche werkt echt goed, als iemand binnenkomt lijkt het alsof je ogen rood zijn door de warmte of het water ofzo. 

Maar ga het please niet opkroppen! Zoek desnoods een plekje op buiten het huis, waar je echt alleen bent.

Succes en het komt goed <3

Reageer