Vraag

HSP heb ik het?

  • 11 May 2020
  • 1 reactie
  • 76 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2

Hoi allemaal!

ik heb net ongeveer gelezen wat HSP is. En ik heb veel overeenkomsten. Ik ben onzeker creatief en ik wil altijd mensen helpen. Maar ik vraag me af of ik het heb. Mischien weten jullie het?
 

volgens de beschrijvingen

Wat ik heb

mensen met HSP hebben vaak maag en darm klachten. Ook zijn ze snel allergisch.

Dat heb ik ook last van mijn darmen en ben allergisch geweest voor appelsap vroeger heb nu een andere alegie

Mensen met HSP zijn vaak kieskeurig.
nee dat heb ik niet

Mensen met HSP hebben veel fantasie en zijn gevoelig. Ook zijn ze muziekzaal en denken ze in plaatjes.

klopt als een bus🙂

mensen met HSP voelen de gevoelens van anderen goed aan.

Dat heb ik. Ik weet niet of daar onderscheid in word gemaakt maar ik heb wel het gevoel dat ik goed kan voelen waneer iemand liefde toont aan een ander. Dan bedoel ik niet perse verliefd zijn. Maar gewoon vriendschap ik kan best verdrietig worden als er geen goeie sweer hangt.

mensen met HSP hebben vaak prikkels.

ik heb wel dat ik me soms minder kan consentreren. En dat bovenste: ik kan best verdrietig worden als er geen goeie sweer hangt. dat hoort daar ook bij.

HSP is ervelijk.

daar heb ik het nooit over gehad.

Denken jullie dat ik het heb?

bedankt voor de reacties!

 

 

 

 

 

 


1 reactie

Reputatie 3
Badge +2

Hey. 

 

Ik zal als corona weg is je er even op laren testen dan weet je zeker dat je het wel of niet hebt.

 

Het zal zo maar kunnen dat je het hebt want je hebt wel een aantal verschijnselen

 

Groetjes: mij

Reageer