Skip to main content
Vraag

houdt iemand van eenden of ben ik raar?

• June 30, 2025
  • 22 reacties
  • 156 Bekeken

Hoi iedereen!

Ik heb mijn naam, ​@Ducklover27 gekozen omdat ik dol ben op eenden. Ik voer ze ook. Zijn er meer mensen die nog van eenden houden of ben ik kinderachtig? Ik zit ook nog in bad met badeenden/dieren. 😅🦆

22 reacties

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 30, 2025

heyy I love eenden!!

Ik zie soms een moeder eend met al haar baby eendjes langs het water en omg mn hart smelt gewoon❤🥹

Ik ben jaloers op je badeenden🥲😝

Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • June 30, 2025

Hoi! als jij iets leuk vindt, laat je dan niet weerhouden van wat anderen van je vinden!

XXX

• June 30, 2025

Heey,

Nee hoor dat is niet kinderachtig 😉🦆vooral lekker zo door gaan, zolang je maar jezelf bent. En eenden zijn ook cute😉

Liefs Spaceflower 💖

• June 30, 2025

Hoi   en bedankt iedereen!

Ik geef ze ook namen. Zo heb ik 2 baby eenden ook namen gegeven. Ze zijn zo tam dat ik ze op pak!

@Tr0ubl3d , ik smelt ook en bovendien weet ik dat je @eendje heette 😉😉

• June 30, 2025

Oh ja bedankt voor je klavertje vier ​@Badeend 🐤

Tover01
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • June 30, 2025

Hey, ik ben het helemaal eens met de anderen! Leuke grappige vogels en best bijzonder hoe ze leven en hoeveel kuikens ze soms opvoeden. En wat lief dat je er zo mee omgaat! ♥️

Liefs Tover xxx

eendje
Forum|alt.badge.img+3
  • Praat goed mee
  • June 30, 2025

@Ducklover27 klopt inderdaadXD heb een nieuw account ivm anonimiteit:P

• June 30, 2025

Hii

Nee joh dat is niet raar, geen zorgen! Lief dat je ze voert! 

:)

xxx Lieve

• July 1, 2025

Heyy ​@Ducklover27 ,

Ik sluit me aan bij de rest, het is heel lief en niet kinderachtig hoor😊 

Liefs❤

• July 1, 2025

Bedankt iedereen!

Ik vond het fijn om te horen want m'n moeder zegt stomme dingen zoals dat het een obsessie is en dat het voor kleuters is.

• July 1, 2025

Hallo,

Nee joh. Eenden zijn hele mooie dieren en zeker niet kinderachtig. Er zijn genoeg serieuze wetenschappers die zich met hen bezighouden en ik hou zelf ook veel van eenden. Ik kan me trouwens niet voorstellen dat mensen niet van eenden houden.

Ik woon bij heides en er was laatst een hele eendenfamilie bij ons huis. Echt heel schattig. Ze vonden het blijkbaar nogal warm, ze zijn er nu nog steeds🥹 Echt zo schattig.

Groetjes!

• July 1, 2025

Hoi ​@natuurlijk_roodharige , dat klinkt fantastisch!

Ik krijg ook bijna elke dag eenden op bezoek!

Hoe veel eenden waren er bij die eendenfamilie?

Ik ben erg nieuwsgierig!

Ik heb soms 6 nu volwassen zusjes op bezoek en ook wat andere eenden!

Groetjes eendenvriend!!

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • July 1, 2025

Grote eende vind ik best eng maar vind die kleine eendjes altijd zo schatig zeker als ze zo achter moeder eend aan lopen  maar het is zeker niet raar iedereen heeft wel een lievelings dier dus zeker niet raar 

Varkentjes
Forum|alt.badge.img+1
  • Weet de weg
  • July 1, 2025

Eenden zijn  heel cute en leuk

Vooral die baby eendjes! 😍

• July 2, 2025

Hoi ​@NN15000 , mijn moeder en zus vinden eenden ook eng. Ze zeggen 'iiiiihh!' Als een eend naar hun toe vliegt 🤣

Groetjes Ducklover27 

• July 2, 2025

Hoi ​@Varkentjes , eendjes zijn ook cute. Vind ik ook!

Bedankt dat iedereen zo lief reageert!

• July 2, 2025

Hallo ​@Ducklover27 ,

Het was een hele familie met papa mama en 4 kleintjes, nu zijn de kleintjes al wat groter. Zo schattig!!

• July 3, 2025

Ooooh ​@natuurlijk_roodharige dat klinkt zo schattig!

Bij mij is de vader nooit bij de kleintjes. Ik weet niet eens wie de vader is🙄

Groetjes 

• July 3, 2025

Hallo ​@Ducklover27 ,

Dit moet niet te veel op chatten gaan lijken maar gewoon een eendenpassieoverleg of zo (zelfbedacht woord, leuk hè?), ik weet ook niet of het de vader is. Gewoon een mannetjeseend die er vanaf het begin bij was. 

Er komt trouwens ook weleens een andere mannetjeseend langs, geen idee waar die vandaan komt. Maar zeker schattig!

Groetjes

• July 3, 2025

Een eendenpassieoverleg klinkt prima, maar veel heb ik niet meer te zeggen..

Groetjes en doei van Ducklover27 

NN15000
Forum|alt.badge.img+10
  • Vaste gast
  • August 2, 2025

@Ducklover27  ja ze moeten niet naar me toe komen maar als ze er lopen zijn ze wel leuk om te zien  vind die filmpjes dat ze achter iemand aan lopen die muziek maakt ook altijd grappig en ze lopen altijd in de maat 

Wolf
Forum|alt.badge.img+19
  • Ster
  • August 2, 2025

ik hou ook van eenden. wanneer we oud brood hebben gaan we soms de eenden voeren