Skip to main content
Vraag

hopeloos geval

• August 24, 2026
  • 1 reactie
  • 42 Bekeken

Ik ben 16 ouders zijn alletwee drugsverslaafd en kijken niet om ons ben zelf verslaafd aan weed ga al 3 jaar niet naar school en toch vind ik geen reden om er nog te zijn wat moet ik doen zelf de hulpverlening zegt dat ik hopeloos ben  iedereen is min gewoon vergeten ze zien me niet staan  mn hoofd vol problemen ik kan t niemeer aan

1 reactie

Mariska H
Forum|alt.badge.img+6
  • Kindertelefoon
  • August 24, 2026

Je zit in een lastige situatie zien we. Wat goed dat je hier jouw verhaal deelt. Onthoud dat je er niet alleen voor staat. Je kunt met De Kindertelefoon elke dag van 11:00 tot 21.00 uur bellen (0800-0432) of met ons chatten als je anoniem je verhaal wil delen of samen met de Kindertelefoon wil kijken hoe je je situatie kunt verbeteren. Ook kan je voor hulp of ondersteuning contact opnemen met 113 Zelfmoordpreventie: bellen via 113 (of 0800-0113), of chatten via www.113.nl.  Zij zijn 24 uur per dag bereikbaar via telefoon en chat.

In Vlaanderen is er ook een hulplijn waar je kunt bellen, chatten en e-mailen. Zij zijn te bereiken via De Zelfmoordlijn 1813. Ook zij zijn dag en nacht bereikbaar.

Heel goed van je dat je dit durft te vertellen!

Veel sterkte!

Mariska

De Kindertelefoon